یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برگزاری اولین رویداد رسانه‌ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان

برگزاری اولین رویداد رسانه‌ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان

کد خبر: 4328

همدان_رئیس بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اولین رویداد رسانه‌ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان به مناسبت دومین کنگره شهدای استان خبر داد.

ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه محورها و قالب‌های اولین رویداد رسانه‌ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان در فراخوان آورده شده است، افزود: شهید و ولایتمداری، شهید و سبک زندگی اسلامی، شهید و خانواده، شهید و تربیت اسلامی، شهید و کمک مومنانه و خدمات اجتماعی، شهید و ایثار و از خود گذشتگی، شهید و امر به معروف و نهی از منکر محورهای این رویداد است.

وی ادامه داد: گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی و مستند نیز قالب‌های در نظر گرفته شده این رویداد رسانه‌ای است.

قوامی با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: علاوه بر رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی دارای مجوز، رسانه‌ها و کانال‌های محلی نیز می‌توانند در این رویداد شرکت نمایند.

رئیس بسیج رسانه استان همدان در پایان بیان کرد: زمان ارسال آثار تا پایان اسفندماه ۱۴۰۱ تمدید شده است و علاقمندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در پایگاه اینترنتی به آدرس www.abozarhmd.ir @resaneh_hmd بار گزاری کنند.

کد خبر 5654256

منبع: mehrnews-5654256

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید