جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جوانه‌های انقلاب اسلامی قله‌های پیشرفت را تسخیر می‌کنند

جوانه‌های انقلاب اسلامی قله‌های پیشرفت را تسخیر می‌کنند

کد خبر: 4327

بوشهر- امام جمعه آبدان گفت: جوانه‌های انقلاب اسلامی قله‌های پیشرفت را تسخیر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهید دانش آموز ابراهیم خلیلی راد در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه (س) اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رشادت‌های جوانان و نوجوانان در برابر دشمنان ایستادگی کرده است.

کارگر با اشاره به اینکه امروزه دشمنان در یمن نسل کشی می‌کنند و حتی دانش آموزان را در مدارس با موشک بمباران می‌کنند افزود: هزاران نفر را با بمب اتم نابود کردند و هیچکس جلوی آنها را نگرفت و اینها طاغوتی هستند.

امام جمعه آبدان تصریح کرد: امروزه دشمنان ما را تحریم می‌کنند و دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت می‌رسانند. این دشمن بداند این قدر الگو در کنار ما هست و محکم و با جدیت کار خواهیم کرد حتی اگر تک تک ما را به شهادت برسانند.

امام جمعه آبدان با بیان اینکه فرزندان ما و آرمان‌های ما در گوشه گوشه این کره خاکی جوانه زده است و جوانه خواهد زد افزود: ریشه‌های جوانه زن این انقلاب در اقصی نقاط دنیا هستند.

امام جمعه آبدان یادآور شد: انقلاب اسلامی روز به روز با قدرت و با پیشرفت در حوزه‌های علمی، اقتصادی و فناوری به اوج علم درزمان امام عصر (عج) وصل خواهد شد.

بخشدار آبدان نیز گفت: آنچه رمز بقای شهدا است، توسل به ائمه و استعانت از ائمه بود به ویژه حضرت زهرا (س) و شهدای ما این ویژگی داشتند.

ابراهیم درویشی ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: شهدا سربند یا زهرا می‌بستند و دل را روانه جبهه می‌کردند و ما امروزه به برکت این شهدا در امنیت و آرامش به سر می‌بریم.

درویشی افزود: ما باید حضرت زهرا (س) را واسطه قرار دهیم و قطعاً مسائل و مشکلات کمتر خواهد شد.

این مراسم با حضور مسئولان در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه (س) برگزارشد و از خانواده این شهید تقدیر شد.

کد خبر 5655125

منبع: mehrnews-5655125

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید