شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کشف یک تن مواد مخدر با اجرای طرح ارتقا اجتماعی در غرب استان تهران

کشف یک تن مواد مخدر با اجرای طرح ارتقا اجتماعی در غرب استان تهران

کد خبر: 4304

شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر با اجرای طرح ارتقا اجتماعی در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیوان ظهیری صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین مرحله طرح ارتقا اجتماعی محله محور در شهرستان‌های غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مانور یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ۵۱۲ معتاد متجاهر در شهرستان‌های غرب استان شناسایی و جمع‌آوری و تحویل مراکز بازپروری و کمپ‌های ترک اعتیاد شده اند گفت: در این عملیات پنج باند بزرگ مواد مخدر در غرب استان تهران منهدم شد.

وی به دستگیری ۲۱۴ خرده‌فروش و ۲۹ قاچاقچی عمده مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ۱۲ باند سرقت در غرب استان تهران متلاشی و بیش از ۱۷۰۰ متهم دستگیر شدند. همچنین ۸۰۰ سارق و مال‌خر تحویل مراجع قضائی شدند.

ظهیری بیان داشت: ۳۰۰ واحد گشتی ۲۰ دستگاه خودرو و ۴۰ موتورسیکلت جدید به یگان امداد نیروهای انتظامی در غرب استان تحویل شده تا امکانات پلیس ارتقا یابد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پلیس در کنار مردم است و با اقدامات و برخوردهای جدی با مخلان نظم و امنیت، آرامش را در جامعه به ارمغان می‌آورد اظهار داشت: گشت ویژه پلیس برای افزایش ضریب امنیت در شهرستان‌های غرب استان تهران راه‌اندازی شد تا با سارقین به عنف و مسلحانه و مزاحمین مردم برخورد قاطع شود.

کد خبر 5655092

منبع: mehrnews-5655092

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید