دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلند مدت حوزه علمیه اردبیل است

ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلند مدت حوزه علمیه اردبیل است

کد خبر: 4260

اردبیل- مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل با اشاره به توانمندسازی طلاب علوم دینی گفت: ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلندمدت حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی نوروزی عصر سه‌شنبه در اختتامیه ششمین دوره جشنواره «علامه حلی» در اردبیل با بیان اینکه توانمندسازی طلاب علوم دینی در عرصه پژوهش منجر به تولید علم خواهد شد، اظهار کرد: ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلندمدت حوزه علمیه اردبیل است.

وی افزود: به منظور حمایت از طلاب لازم است زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری با هدف پیشبرد امر پژوهش فراهم شود تا شاهد تقویت بیش از پیش تحقیق و پژوهش در میان طلاب مدارس علمیه باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رکن موفقیت حوزه‌های علمیه فعالیت‌های پژوهشی است به همین دلیل در تلاش هستیم تا آموزش‌های حوزه‌های علمیه را پژوهش‌محور کنیم تا توانمندی طلاب با توجه به نقش آنان در حوزه پژوهشی به سطح قابل قبول برسد.

حجت‌الاسلام نوروزی با بیان اینکه باید فعالیت آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های علمیه با یکدیگر عجین باشند، گفت: باید در جشنواره‌های بزرگی که عنوان پژوهشی دارند بیشتر از کمیت مسئله کیفیت مورد توجه قرار گیرد و به محتوای ارائه شده آن چنان که باید توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ششمین دوره جشنواره «علامه حلی» ویژه طلاب و روحانیون استان اردبیل که همزمان با هفته پژوهش در اردبیل برگزار شد از منتخبین بخش مقاله تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5654448

منبع: mehrnews-5654448

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید