یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » توزیع صبحانه گرم میان ۸۰۰ دانش آموز دختر حاشیه شهر زاهدان

توزیع صبحانه گرم میان ۸۰۰ دانش آموز دختر حاشیه شهر زاهدان

کد خبر: 4250

زاهدان- فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) زاهدان، از توزیع صبحانه گرم میان ۸۰۰ نفر از دانش آموزان دختر یک مدرسه در حاشیه این کلان شهر خبر داد.

محسن اکبری در گفت وگو با خبرنگار مهر، افزود: رسیدگی به وضعیت تغذیه دانش آموزان حاشیه شهر، همواره جزو اولویت‌های گروه‌های جهادی بوده که در این راستا پس از شناسایی مدارس‌و هماهنگی‌های لازم، یک روز تعیین و نسبت به توزیع صبحانه گرم و بسته‌های فرهنگی و لوازم التحریر اقدام می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، ادامه داد: به‌همین منظور، امروز به همت گروه‌های جهادی مسجد حضرت علی ابن ابی طالب (ع) و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تعداد ۸۰۰ وعده غذای گرم میان دانش آموزان مدرسه دخترانه «حجاب» که در حاشیه شهر زاهدان مستقر است، توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی زاهدان نیز در این خصوص گفت: این اقدام گروه‌های جهادی با استقبال خوب مدارس و دانش آموزان همراه شده و قرار است تا به صورت ماهانه و ایام مناسبتی، این طرح در مدارس حاشیه شهر ادامه یابد.

امین مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: حوزه مقاومت بسیج روح الله و بسیج سازندگی سپاه زاهدان آمادگی خود را جهت حمایت از گروه‌های جهادی فعال در حاشیه شهر اعلام می‌کند و خیران و گروه‌های جهادی به مانند پایگاه مقاومت بسیج امام علی مسجد حضرت علی ابن ابی طالب (ع) که در این مسیر فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند درخواست‌های خود جهت تهیه مایحتاج اولیه دانش آموزان را ارائه کنند تا در اسرع وقت به آنها تحویل و میان دانش آموزان حاشیه شهر که بسیار توانمند و مستعد هستند توزیع شود.

کد خبر 5654435

منبع: mehrnews-5654435

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید