شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » توجه به مسائل فرهنگی در ورزش یک ضرورت است

توجه به مسائل فرهنگی در ورزش یک ضرورت است

کد خبر: 4231

کرج- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مسائل و موضوعات فرهنگی را یکی از مهم ترین مقوله های مورد توجه برای حوزه ورزش دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد فروغی پیش از ظهر سه‌شنبه در همایش فرهنگی مربیان استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری همایش و دوره‌ای هستیم که می‌تواند در پرورش مربیان اخلاق مدار با رویکرد فرهنگی برای ورزش استان مؤثر واقع شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین دوره‌هایی برای مربیان بسیار مفید خواهد بود، گفت: توجه به مسائل فرهنگی در ورزش، یک ضرورت است و ما در جامعه امروز این حقیقت را بیش از پیش درک می‌کنیم.

فروغی افزود: تقویت مسائل فرهنگی منشأ اثرات پر خیر و برکتی برای ورزش خواهد بود بر تمام ابعاد آن تأثیراتی مثبت خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: افتخار بنده این است که عضوی جامعه مربیان کشور هستم و عمیقاً معتقدم که ما مربیان هر کار فرهنگی و اخلاقی در ورزش را می‌بایست ابتدا از خودمان شروع کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: هر چه در حوزه فرهنگی کار، تلاش و هزینه کنیم در واقع سرمایه گذاری کرده ایم و چه در زمان حال و چه در آینده همه ی جامعه از آثار مثبت آن برخوردار خواهند شد.

کد خبر 5654109

منبع: mehrnews-5654109

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید