پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ضرورت فعالیت‌های علمی فرهنگی و مذهبی در مراکز ترک اعتیاد دماوند

ضرورت فعالیت‌های علمی فرهنگی و مذهبی در مراکز ترک اعتیاد دماوند

کد خبر: 4217

دماوند- سرپرست اداره بهزیستی دماوند بر ضرورت فعالیت‌های علمی فرهنگی و مذهبی در مراکز ترک اعتیاد در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن معادی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد تحت نظارت اداره بهزیستی اظهار کرد: ریشه کنی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهار مصرف مواد مخدر با انجام کارهای مذهبی، فرهنگی، آموزشی میسر است.

وی بیان داشت: اعتیاد و گرفتار شدن در دام مواد مخدر از جمله معضلاتی است که صدمات زیادی به خانواده‌ها و جامعه وارد می‌کند.

معادی افزود: در حال حاضر دماوند دارای سه مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد ماده ۱۵ و دو مرکز سرپایی متادون درمانی دارای مجوز از سوی سازمان بهزیستی کشور می‌باشد.

وی گفت: این مراکز علاوه بر گذراندن مراحل درمان خود با ایجاد برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و بیان احکام توسط ائمه جماعت و آموزش‌های از قبیل بیماری‌های ایدز و هپاتیت با همکاری اداره شبکه بهداشت و درمان و استفاده از پتانسیل‌ها و برنامه‌های ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان در بحث برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های فنی و حرفه ای از سوی اداره فنی و حرفه ای در حال اجرا می‌باشد.

کد خبر 5654063

منبع: mehrnews-5654063

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید