دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » پیکر مطهر ۷ شهید گمنام وارد خوزستان می‌شود

پیکر مطهر ۷ شهید گمنام وارد خوزستان می‌شود

کد خبر: 4151

اهواز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: پیکر مطهر ۷ شهید گمنام فردا از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته گذشته پیکر مطهر تعداد ۱۱۱ شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس از مسیر آبراه بین‌المللی اروندرود وارد بندر آبادان شدند و قرار است که در سراسر کشور و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) تعداد زیادی از پیکر مطهر این شهدا در شهرهای مختلف کشور تشییع و خاکسپاری شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: از این تعداد شهدا، خوزستان میزبان پیکر هفت شهید گمنام است که ساعت ۶:۳۰ صبح فردا سه‌شنبه ۲۲ آذر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید حاج «قاسم سلیمانی» اهواز وارد استان می‌شوند و مورد استقبال مردم و مسئولین قرار خواهند گرفت.

مرادحاجتی با اشاره به اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا در ششم دی‌ماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در چند نقطه از استان برگزار می‌شود، گفت: جزئیات زمان و مکان تشییع شهدا را در یک نشست خبری به اطلاع عموم خواهیم رساند.

کد خبر 5653344

منبع: mehrnews-5653344

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید