دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رفع مشکل بیکاری در کرمانشاه را به تمام مسئولان بارها تذکر داده‌ام

رفع مشکل بیکاری در کرمانشاه را به تمام مسئولان بارها تذکر داده‌ام

کد خبر: 4137

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اشتغال، ازدواج و مسکن از نیازهای اصلی جوانان است، گفت: رفع مشکل بیکاری در کرمانشاه را به تمام مسئولان بارها تذکر داده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی ظهر دوشنبه در دیدار رؤسای دانشگاه‌های استان کرمانشاه که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: جلسات متعدد توجیهی برای جوانان خصوصاً دانشجویان باید برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت گفتگوهای سازنده، افزود: جلسات توجیهی برای جوانان دانش آموز و دانشجو برگزار کنید و حقایق کشور اعم از پیشرفت‌ها و ابتکارات نظام را باید آنان شرح دهید.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید به فکر ازدواج و شغل و مسکن جوانان باشیم، باید برای جوانان این موارد را مهیا کنیم، باید مسئولان مدام با دانشجویان جلسه برگزار کنند و با صداقت با جوانان رفتار شود.

علما بیان کرد: معترضان کم هستند اما همان تعداد کم هم باید توجیه شوند و ۲ مطلب خواسته جوانان است که به حق است اول رفع معضل بیکاری استان کرمانشاه دوم مسکن و ازدواج، این ۲ مورد را در طول حضورم در استان با همه استانداران به کرات گفته و مدام گوشزد کرده‌ام.

وی با اشاره به اهمیت دادن به جوانان به عنوان آینده سازان کشور، گفت: باید به جوانان امید داد و نشاط را در جامعه تعمیم دهید، باید با تکریم با جوانان صحبت کرد، بالاخره اینها جوان هستند و فرزندان ما هستند و باید توطئه‌های دشمنان را برای جوانان برملا کنیم و توضیح دهیم که کشورهای خارجی به فکر پیشرفت ما نیستند.

کد خبر 5653111

منبع: mehrnews-5653111

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید