یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر ویژه‌تر حمایت شوند

شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر ویژه‌تر حمایت شوند

کد خبر: 3838

بوشهر- امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان مربوطه، شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر به صورت ویژه حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در نشست با فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر اظهار داشت: باید از ظرفیت فعالان دانش‌بنیان استان بوشهر در طراحی نظام مسائل و ارائه راهکارهای عبور از مشکلات استفاده شود.

وی خواستار تأمین اعتبارات مورد نیاز برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح‌های ملی حوزه فعالیت‌های پارک علم و فناوری و مراکز رشد و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان باید اقدامات لازم صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم حضور حرفه‌ای در نمایشگاه‌ها اضافه کرد: باید ضمن برگزاری نمایشگاه در فضای حقیقی باید نمایشگاه‌ها در فضای مجازی نیز برگزار شود تا شاهد جذب مشتری در سطح بین‌المللی باشیم.

وی بازاریابی محصولات دانش‌بنیان را ضروری دانست و بیان کرد: وقتی محصولی تجاری می‌شود و وارد بازار می‌شود باید زمینه فروش حداکثری آن فراهم شود. علاوه بر بازاریابی باید دنبال بازارسازی باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه پروژه مهندسی بازار و بازارسازی باید جدی‌تر از پیش دنبال شود، افزود: در این عرصه باید فعال‌تر از قبل باشیم و ضمن حفظ بازارهای موجود، بازارهای جدیدی را فراهم سازیم.

وی با اشاره به اینکه نیاز به بانک اطلاعات جامع نیازمندی‌های فناورانه داریم تاکید کرد: باید این نیازها ارائه شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین نیازها وارد عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مدیریت مجموعه دانش‌بنیان را مهم دانست و گفت: مجموعه مدیریت استان نقش و رسالت مهمی در این زمینه دارد.

کد خبر 5645647

منبع: mehrnews-5645647

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید