شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اهدا ٣١٣ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس

اهدا ٣١٣ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس

کد خبر: 3828

شیراز- ٣١٣ سری جهیزیه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) به ٣١٣ زوج جوان در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صحرائیان معاون توسعه حرم مطهر شاهچراغ (ع) در این خصوص بیان کرد: مرکز خیریه احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) بیش از دو هزار نفر تحت پوشش داشته است و در تلاش است تا بتواند در عرصه ملی نیز اثرگذار و نقش آفرین باشد.

صحرائیان ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل اقلام مورد نیاز خانوار از جمله لوازم خانگی، قالی، بخاری، کولر و مایحتاج خانه است که توسط این خیریه تأمین شده است.

وی ادامه داد: به دستور تولیت آستان مقدس احمدی دکتر کلانتری مرکز نیکوکاری در زمینه خرید و اهدای جهیزیه فعال کردیم و الحمدالله این مرکز به صورت مستمر و ماهانه جهیزیه زوج‌های جوان را تهیه و اهدا می‌کند.

عسکری نماینده داراب در مجلس شورای اسلامی و از حامیان مؤسسه بین المللی آبشار عاطفه گفت: در راستای انجام امور خیریه توسط این مؤسسه، حرکت تازه‌ای رقم خورده و قراراست با تسهیل مجوزهای ساخت و تکمیل و واگذاری زمین برای کشاورزی، کارخانه فراوری، گلخانه به این مؤسسه علاوه بر تولید و اشتغال، از در آمدهای حاصل از این فعالیت‌ها در امور خیر از جمله تهیه جهزیه و ازدواج آسان بهره برداری شود.

محمد جواد فولاد مدیر عامل بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: یکی از مهمترین اهداف این بنیاد ترویج ازدواج زندگی آسان با سبک زندگی فاطمی است.

او با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار مددجو تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌هاست و در تمامی شهرهای ایران نمایندگی داریم، گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و نزدیک شدن به اربعین شهدای حرم احمدبن موسی، ۳۱۳ جهیزیه در حرم مطهر شاهچراغ ع به ۳۱۳ زوج اهدا شد تا از آغاز زندگی با معنویت و الگوگیری ترسیم خط شهادت در مسیر ولایت بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان فارس گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه‌های تخصصی و بررسی‌های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

فرزانه زارع گفت: این بنیاد در سطح استان ۱۴ شعبه دارد و در زمینه اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان، جهیزیه و ایتام فعالیت گسترده‌ای دارد که این بنیاد در زمینه اشتغالزایی کارگاه‌هایی راه اندازی کرده که بزودی بزرگترین مجتمع کشت جنوب کشور را افتتاح کنیم.

کد خبر 5645190

منبع: mehrnews-5645190

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید