یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اجرای ۸ طرح مخابراتی با ۶ میلیارد ریال اعتبار در بانه

اجرای ۸ طرح مخابراتی با ۶ میلیارد ریال اعتبار در بانه

کد خبر: 3778

بانه- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: هشت طرح مخابراتی در شهرستان بانه با هدف تقویت زیرساخت‌های ارتباطی با اعتباری حدود ۶ میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت از اجرای ۸ طرح مخابراتی در بانه خبر داد و اظهار داشت: این تعداد طرح با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال در حوزه سیستم‌های مخابراتی در این شهرستان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شده است.

وی افزود: با نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، نصب سویچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی مستقل و تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی‌های نوین، زیرساخت‌های اصلی برای افزایش پورت‌های جدید فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: با اجرای این هشت طرح ظرفیت‌سازی ۹۶۰ پورت مخابراتی برای توسعه سه سرویس ADSL ,VDSL و تلفن ثابت با هدف رفع و پاسخگویی به مطالبات مشتریان در نقاط شهری و روستایی تحقق یافته است.

به گفته حکمت، از ۹۶۰ پورت ایجاد شده، ۵۷۶ پورت آن مربوط به تلفن ثابت، ۲۵۶ پورت دیگر مربوط به سرویس VDSL و ۱۲۸ پورت نیز به سرویس ADSL اختصاص یافته است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر ۵۰ هزار و ۸۴۹ مشترک تلفن ثابت، ۲۱ هزار و ۳۸۶ مشترک ADSL و یک هزار و ۲۳۸ مشترک VDSL و FTTH در شهرستان بانه فعال و از خدمات مخابراتی بهره می‌گیرند.

حکمت یادآور شد: از آنجایی که شهرستان بانه یک منطقه ویژه اقتصادی به شمار می‌رود شاهد حضور گردشگران داخلی و بین المللی در این شهرستان هستیم که در همین راستا و به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و ارائه خدمات و محصولات مخابراتی با کیفیت بالاتر به گردشگران و مشتریان، ۶ نقطه طرح دیگر در برنامه‌های آینده برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5645006

منبع: mehrnews-5645006

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید