یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دروغ پراکنی معاندان برای ایجاد التهاب در سیستان و بلوچستان

دروغ پراکنی معاندان برای ایجاد التهاب در سیستان و بلوچستان

کد خبر: 3769

زاهدان- دادستان زاهدان گفت: رسانه‌های معاند و ضدانقلاب همواره تلاش کرده‌اند با دروغ پراکنی و فریب مردم از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

مهدی شمس‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر خبر صدور حکم اعدام دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.

مهدی شمس‌آبادی افزود: از روز گذشته خبری در فضای مجازی و توسط رسانه‌های معارض و معاند و برخی افراد معلوم‌الحال منتشر و مدعی شده‌اند که دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در سیستان و بلوچستان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده‌اند که قویاً تکذیب می‌شود.

وی افزود: متأسفانه رسانه‌های معارض و معاند نظام اسلامی با هدف برهم زدن امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان و ایجاد تفرقه قومی مذهبی میان شیعه و سنی، دست به هر نوع شایعه و دروغ پراکنی می‌زنند که بصیرت و هوشیاری مردم این دیار تاکنون تمامی نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اطلاع همه هم استانی‌ها و آحاد مردم ایران اسلامی می‌رسانم که نه تنها برای این دو فرد مذکور، بلکه تا امروز برای هیچ جوان و نوجوان زیر ۱۸ ساله‌ای در دادگاه کیفری یک، به اتهام محاربه حکم اعدامی صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

شمس‌آبادی تصریح کرد: مردم نیز با افزایش هوشیاری و سواد رسانه‌ای خود لازم است فریب رسانه‌های دروغ‌پراکن که هر هفته قصد ایجاد آشوب و تفرقه دارند را نخورند.

کد خبر 5644991

منبع: mehrnews-5644991

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید