دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شناسایی هدفمند آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرستان بهار

شناسایی هدفمند آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرستان بهار

کد خبر: 3745

همدان_فرماندار شهرستان بهار گفت: باید به صورت هدفمند برای رفع آسیب‌های اجتماعی در مدارس اقدام کرد که ارائه مشاوره به دانش آموزان و خانواده‌هایشان از اولویت هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار با حضور امام جمعه شهر بهار، فرماندار شهرستان، بخشدار صالح آباد و رئیس آموزش و پرورش شهرستان به میزبانی آموزشگاه شبانه روزی روستای پرلوک از توابع بخش صالح آباد، برگزار شد.

روح اله نباتی در این جلسه گفت: باید به صورت هدفمند برای رفع آسیب‌های اجتماعی در مدارس اقدام کرد که ارائه مشاوره به دانش آموزان و خانواده‌هایشان از اولویت هاست.

وی در ادامه افزود: اداره آبفای شهرستان سریعاً با نقشه برداری و لوله گذاری مشکل آب شرب مدارس روستای حسن قشلاق را رفع کند و این اقدام باید با ضرب الاجل همراه باشد.

نباتی گفت: برگزاری جشن ستارگان پذیرفته شده در آزمون سراسری اقدام خوبی بود که باعث افزایش حس رقابت و میل به موفقیت در دانش آموزان کنکوری شهرستان شده است که می‌توان با دعوت از نخبگان بهاری در سطح استان و کشور به تزریق امید و روحیه شرکت کنندگان در کنکور سراسری پرداخت.

وی در پایان به وضعیت خوب شهرستان بهار در ریشه کنی بی سوادی اشاره کرد و افزود: رشد کمی و کیفی تعلیم و تربیت در مدارس با همت و تلاش همه دستگاه‌ها و مردم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5644404

منبع: mehrnews-5644404

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید