دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برگزاری دوره‌های کنشگران جهاد تبیین باهدف تربیت کنشگران و مربیان

برگزاری دوره‌های کنشگران جهاد تبیین باهدف تربیت کنشگران و مربیان

کد خبر: 3744

همدان_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در شهرستان بهار نزدیک به ۴۵ روز است که برنامه جهاد تبیین اجرا می‌شود و غالباً در راستای تربیت کنشگران و مربیان جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جمشیدی، پنجشنبه در حاشیه دوره آموزشی یک روزه کنشگران جهاد تبیین اظهار کرد: تربیت کنشگران و مربیان جهاد تبیین جهت به کار گیری در مراکز آموزشی، آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی، اصناف و تشکل‌ها انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: امروز نیز دومین جلسه برنامه جهاد تبیین با رهنمودها و تدبیر امام جمعه شهرستان بهار برای ۷۵ نفر در شهرستان برگزار شده است و شایان ذکر است که با توجه به استقبال شهرستان‌های همجوار، تعدادی از کنشگران جهاد تبیین از شهرستان اسدآباد، رزن و کبودرآهنگ در دوره یک روزه شرکت کردند.

جمشیدی گفت: با توجه به استمرار این دوره‌ها برای کنشگران این برنامه هر یک ماه یک بار به صورت حضوری و ۱۵ روز یک بار به صورت وبینار برگزار می‌شود تا شرکت کنندگان با کسب مهارت لازم به عنوان مربی در مراکز هدف فعالیت کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، که «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است»، گفت: نباید فرصت را برای انجام تکلیف در این زمینه از دست بدهیم و تعلل جایز نیست و هر کسی که توانایی دارد باید در جهاد تبیین شرکت کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: برنامه‌های دیگر ذیل کارگاه‌های جهاد تبیین، همچون اردوهای جهادی برای دانش آموزان متوسطه دوم با همکاری آموزش و پرورش را در برنامه کاری داریم و هماهنگی‌های لازم جهت اردوهای جهادی یک روزه جهاد تبیین و بازدید از دستاوردهای نظام، مدرسه به مدرسه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5644725

منبع: mehrnews-5644725

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید