یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمن می‌خواهد جامعه را بخشی نگر و جزیی نگر بار بیاورد

دشمن می‌خواهد جامعه را بخشی نگر و جزیی نگر بار بیاورد

کد خبر: 3743

همدان_نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه باید نوع جنگ رسانه‌ای دشمن تبیین شود، گفت: دشمن به دنبال آن است که جامعه را بخشی نگر و جزیی نگر بار بیاورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی پنجشنبه در جمع فرهنگیان شرکت کننده در دوره جنگ ترکیبی و سواد رسانه‌ای بیان کرد: در طول تاریخ همیشه بین جریان حق و باطل اختلافاتی وجود داشته است که بسیاری از آنها در جنگ روایت‌ها و تحریف‌ها فریب خوردند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ روایت‌ها همه واقعیت‌ها گفته نمی‌شود که این موضوع باعث انحراف ذهنی خواهد شد، افزود: دشمن در جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کند واقعیت‌ها را به نحوی که مد نظر خودش هست، بیان کند.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه در این جلسات باید نوع جنگ رسانه‌ای دشمن تبیین شود، اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است که جامعه را بخشی نگر و جزئی نگر بار بیاورد.

وی ادامه داد: در جنگ ترکیبی دشمن به دنبال آن است تا اذهان را متمرکز بر نقاط ضعف کند تا در تفسیر دچار مشکل شویم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امروز باید همه حقیقت‌ها، مشکلات و دستاوردها را در کنار هم ببینیم، تصریح کرد: دجال صرفاً یک شخص حقیقی نیست بلکه یک جریان اجتماعی است و لذا رسانه امروز را یک دجال باید دید که به دنبال فریب بشر است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با برگزاری چنین جلساتی امکان بیان دغدغه‌ها و انتقادات معلمان را در فضایی صمیمی فراهم کند، گفت: امروز همه در یک کشتی هستیم، ممکن است نگاه‌ها فرق داشته باشد اما مسیر یکی است.

کد خبر 5644726

منبع: mehrnews-5644726

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید