دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۴ کانون خدمت رضوی در استان سمنان وجود دارد

۱۴ کانون خدمت رضوی در استان سمنان وجود دارد

کد خبر: 3698

سمنان- دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه ۱۴ کانون خدمت رضوی در این استان وجود دارد، گفت: شش هزار و ۵۰۰ خادم یار و یاور رضوی در این استان فعالیت می‌کنند.

حسن سعدالدین در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به آخرین وضعیت خادم یاران رضوی و اقداماتی که در استان سمنان در دست اجرا است، تاکید کرد: در استان سمنان ۱۴ کانون خدمت رضوی وجود دارد که در قالب آنها اقدامات محرومیت زدایی، مشاوره‌ای، توانمند سازی و… صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۵۰۰ خادم یار و یاور رضوی در این استان فعالیت می‌کنند، افزود: پنچ هزار و ۵۰۰ نفر از این بین خادم یاران رضوی و یکهزار نفر نیز یاور رضوی محسوب می‌شوند که در کانون‌های ۱۴ گانه فعالیت دارند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت خادم یاران و کانون‌های خدمت رسانی رضوی در بخش‌های عمومی و تخصصی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: در تمام عرصه‌ها از حقوق و مشاوره، خانواده، عمران و آبادانی و اقتصاد و… خدمات توسط خادم یاران رضوی داده می‌شود.

سعدالدین با بیان اینکه خادم یاران رضوی در بخش‌های مختلف خدمت رسانی جهادی می‌کنند، ابراز کرد: ایجاد بستر زیارت امام رضا (ع) یکی از موضوعاتی است که خادم یاران رضوی در فعالیت‌هایشان به آن تاکید دارند، گفت: برگزاری دوره‌های عقیدتی همچنین از دیگر اقداماتی است که خادم یاران رضوی در استان صورت می‌دهند.

وی افزود: بنا به مقتضیات و همچنین ضرورت‌ها خادم یاران رضوی در استان سمنان نسبت به برگزاری دوره‌های بصیرتی و همچنین آموزش‌های فرهنگی نیز مبادرت می روزند.

کد خبر 5644515

منبع: mehrnews-5644515

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید