پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی بیرجند راه اندازی شود

بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی بیرجند راه اندازی شود

کد خبر: 3638

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی خواستار راه اندازی بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی بیرجند شد و گفت: با فراهم شدن این زیرساخت مهم در استان، می توانیم به دیگر استان‌ ها هم خدمات ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل یک مؤسسه خیریه اظهار کرد: خواستاریم برای رفع مشکلات موجود بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی بیرجند راه اندازی شود.

وی ادامه داد: با فعال شدن این بخش و حضور متخصصان جراحی کودکان به همت این مؤسسه در استان، بخش زیادی از مشکلات موجود در این زمینه حل خواهد شد.

قناعت بیان کرد: با راه اندازی این زیرساخت مهم، خانواده‌ها خراسانی جنوبی که فرزندانشان دارای مشکلات مورد نظر هستند، برای درمان کودکان خود دغدغه و نگرانی نخواهند داشت.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با فعال شدن این بخش، خدمات درمانی ویژه کودکان در بیمارستان رازی بیرجند و فراهم شدن این زیرساخت مهم در استان، این امکان فراهم می‌شود که بتوانیم به عنوان معین به استان‌های دیگر هم خدمات ارائه کنیم.

استاندار خراسان جنوبی کوتاه شدن مسیر و کاهش هزینه‌های درمان را از مهمترین پیامدهای راه اندازی این بخش دانست و گفت: کوتاه شدن سطح دسترسی به حوزه‌های درمانی، اصلی ترین مطالبه خانواده‌هایی است که افراد بیماری در منازل خود دارند.

وی از دانشگاه علوم پزشکی و دیگر حوزه‌های متولی و مرتبط خواست، موضوع راه اندازی این بخش را با دید مثبت بررسی کنند تا شرایط برای تحقق این مهم، تسهیل شود.

کد خبر 5643822

منبع: mehrnews-5643822

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید