چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تفکر بسیجی توطئه های اسرائیل را با شکست روبرو کرده است

تفکر بسیجی توطئه های اسرائیل را با شکست روبرو کرده است

کد خبر: 3515

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی و حزب الله توطئه های اسرائیل را در منطقه با شکست روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه بزرگداشت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان و ۴۳ شهید دفاع از حرم با بیان اینکه ارزش‌های الهی، فرهنگ عاشورا، ولایت فقیه، حضور مردم با بصیرت و… ریشه‌های اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: اتصال به این ریشه‌ها و حرکت در مسیر ولایت فقیه تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را با شکست مواجه خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه تفکر بسیجی موجب شکست دشمنان انقلاب اسلامی شده، افزود: هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه ماندگار و شگفت‌انگیز دریادلان این نیرو در تسخیر سکوهای نفتی «البکر» و «الامیه» در آغازین ماه‌های جنگ جهانی تحمیلی هشت ساله در سال ۱۳۵۹ است.

وی از حماسه آفرینی نیروی دریایی در سال ۵۹ در عملیات غرورانگیز «مروارید» یاد کرد و گفت: هفتم آذر فرصتی ارزنده برای تبیین نقش‌آفرینی‌های حماسی دریادلان و مدافعان آب‌های سرزمینی در پهنه آب‌های بین‌المللی به شمار می‌رود.

سردار ملکی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد ملت ایران را جذب خود کند، ادامه داد: مردم ایران سه دسته‌اند عده‌ای به انقلاب ایمان دارند، عده‌ای هم به انقلاب عناد دارند و بخشی از ملت بی تفاوت هستند و می‌خواهند زندگی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به هر سه گروه ملت توجه دارد و درصدد یارکشی از هر سه طیف مردم است، افزود: در تمامی عرصه‌ها ایمان، قدرت ولی فقیه و انسجام و وحدت ملت موجبات شکست دشمن را فراهم کرده است.

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید زین‌العابدین (چنگیز) کیان‌مهر از شهدای جامعه کارگری شهرستان بهشهر که در دوران دفاع مقدس از این شهید به عنوان چنگیز کردستان یاد می‌شد، گفت: در دوران دفاع مقدس کومله و دموکرات از نام این شهید والامقام می‌ترسیدند.

سردار ملکی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تفکر بسیجی جنگ جهانی دفاع مقدس را مدیریت کرد، اظهار کرد: امروز نیز در جنگ ترکیبی تمسک به قرآن کریم، شناخت دشمن، بهره گیری از فرهنگ عاشورا و حرکت در مسیر تفکر بسیجی بهترین نسخه عملیاتی است.

وی از تفکر بسیجی به عنوان یادگار ارزشمند شهدای دفاع مقدس یاد کرد و گفت: دنیا پرستی و جاه طلبی شکست را همراه دارد رزمندگان دفاع مقدس به دلیل اینکه از دنیا فارغ بودند و یاد خدا در دل‌هایشان بود پیروز شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه تفکر بسیجی و حزب الله توطئه‌های اسرائیل علیه لبنان را با شکست مواجه کرد، اذعان کرد: اگر امروز اقتدار حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم به برکت تفکر بسیجی اندیشه مانا و یادگار امام راحل، است.

کد خبر 5642362

منبع: mehrnews-5642362

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید