دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » پرستاران مایه افتخار کادر بهداشت و درمان هستند

پرستاران مایه افتخار کادر بهداشت و درمان هستند

کد خبر: 3510

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ارزشمندی زحمات نظام پرستاری، گفت: پرستاران مایه افتخار کادر بهداشت و درمان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری استان کرمانشاه به مناسبت هفته پرستار برگزار شد، اظهار کرد: پرستاران مایه فخر و مباهات کادر دانشگاه علوم پزشکی هستند و زحماتی که کادر پرستاری متحمل می‌شوند و کار ارزشمندی که انجام می‌دهند علاوه بر جایگاهی که در بین مردم دارند، جایگاه و ارزش دانشگاه و حوزه سلامت را هم بالا می‌برد.

وی افزود: مهربانی، فداکاری، عشق و محبت در شغل پرستاری این شغل را بسیار ارزشمند ساخته و در مقایسه با سایر شغل‌ها، مهربان‌ترین شغل و رشته‌ای است که وجود دارد.‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: شغل پرستاری در فرهنگ و دین ما جایگاه بسیار بالایی دارد و رسیدگی به خواسته پرستاران از اولویت‌های ما در دانشگاه است.

محمدی بیان کرد: با تلاش فراوان و پیگیری‌های صورت گرفته از ابتدای امسال پرداخت کارانه پرستاران انجام و مبالغ سه ماهه اول سال به صورت علی الحساب تا قبل از مراسم روز پرستار به حساب تمامی پرستاران و گروه پرستاری بالینی پرداخت می‌گردد.

گفتنی است، در این دیدار اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان مطالبات و خواسته‌های پرسنل پرستاری را مطرح کردند.

کد خبر 5642354

منبع: mehrnews-5642354

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید