دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مراسم بزرگداشت آیت الله نمازی در بوشهر برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت آیت الله نمازی در بوشهر برگزار می‌شود

کد خبر: 3459

بوشهر- دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) گفت: ویژه برنامه تجلیل از آیت الله نمازی در گنگره علامه بلادی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار داشت: چهار دبیرخانه تحت اشراف شورای سیاستگذاری کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه‌های کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) در حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و دانشگاهیان استان و در شهر مقدس قم تشکیل شده است.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) بیان داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و تدوین دانشنامه و تجلیل آثار برتر و شایسته تقدیر بخشی از برنامه‌های این کنگره است.

وی ادامه داد: آیت الله نمازی از علمای برجسته بوشهری و حوزه علمیه است که در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی، قضائی و همچنین حوزه‌های علمیه و غیره منشأ خدمات خیر برای اسلام و مسلمین بوده که می‌توان به دادستانی کل کشور در سال‌های ۸۰ تا ۸۳، نمایندگی در مجلس خبرگان طی دوره‌های متمادی و فرمانده سپاه منطقه دو استانی اشاره کرد.

حجت الاسلام جمالی افزود: برای تجلیل و بزرگداشت از خدمات آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، ویژه برنامه‌ای در این مراسم برگزار می‌شود.

کد خبر 5641837

منبع: mehrnews-5641837

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید