یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » استان بوشهر الگوی سند پیشرفت و توسعه جامع دانش‌بنیان است

استان بوشهر الگوی سند پیشرفت و توسعه جامع دانش‌بنیان است

کد خبر: 3456

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر الگوی سند پیشرفت و توسعه جامع دانش‌بنیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در نشست مجمع بسیج استان بوشهر اظهار داشت: فرهنگ بسیجی دارای تأثیر بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه عظمت بسیج در حوزه‌های گوناگون و تأثیرگذاری آن در نظم نوین جهان برای همگان آشکار شده است خاطرنشان کرد: اکنون دشمنان برای مدیریت ادراک‌ها و جلوگیری از گسترش تفکر بسیج برنامه‌ریزی کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب نجات‌بخش بحران‌ها است تصریح کرد: این نهاد مقدس علاوه بر عرصه ۸ سال دفاع مقدس، در رسیدگی به بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، درمان، محرومیت‌ها و دیگر حوزه‌ها نقش‌آفرینی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر از تقلیل جایگاه کشورهای اروپایی در تصمیم‌سازی‌های جهانی خبر داد و بیان کرد: کشورهای اروپایی دیگر در حوزه مدیریتی تصمیم‌گیری اثرگذاری ندارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری جنگ کنونی در جهان را مدیریت ادراک‌ها و تفکر دانست و خاطرنشان کرد: هر کشوری که بیشتر ادراک‌ها مدیریت کند در نظم نوین جهانی بیشتر سهم دارد.

وی جنگ مدیریت دریاها، علم و فناوری، تکنولوژی و فرهنگی را یادآور شد و گفت: برای آینده جهان محصول فکر انسان نقش فوق‌العاده‌ای دارد.

امام جمعه بوشهر تفکر و فرهنگ بسیجی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران نگاه به فرهنگ و تفکر بسیجی است.

صفایی بوشهری تدوین نقشه آمایش جمعیتی، ظرفیت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: سند پیشرفت و توسعه جامع دانش‌بنیان ۵۰ سال استان بوشهر تدوین و تصویب شده و الگو دیگر استان‌ها است.

کد خبر 5641816

منبع: mehrnews-5641816

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید