پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جنگ شناختی لایه‌های عقیدتی انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد

جنگ شناختی لایه‌های عقیدتی انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد

کد خبر: 3453

قزوین- استاد حوزه علمیه گفت: عملیات شناختی در محدوده تأثیر بر عقاید و باورها است و لایه عقیدتی یک فرد را زیر سوال می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی منطقی یکشنبه شب در در دوره آموزشی «جهادگران تبیین» ویژه سرشبکه های تبلیغی و تبیینی تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: از نظر آمریکا آینده مطلوب حذف انقلاب اسلامی، آینده ممکن حذف جمهوری اسلامی و آینده محتمل نیز پایین آوردن سرعت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حرکت دولت رئیسی و اقداماتی همچون راه اندازی کریدور شمالی کشور و ارتباط با کشورهای شمالی سرعت تغییرات اقتصادی را افزایش داده بود و همین امر دشمن را وادار کرد تا برای کاهش سراعت جمهوری اسلامی وارد عمل کند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جنگ سرد با تولید و انباشت سلاح قدرت پیشگیری ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در جنگ نرم اقداماتی همچون عملیات‌های رسانه‌ای، روانی و دیپلماسی را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: عملیات شناختی در محدوده تأثیر بر عقاید و باورها است و لایه عقیدتی یک فرد را زیر سوال می‌برد.

حجت‌الاسلام منطقی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن ۱۷ عملیات براندازانه از کودتا تا تلاش برای تجزیه طلبی شکل داد اما متوجه شدند با اقدامات سخت افزاری در برابر انقلاب به نتیجه نمی رسند.

وی در پایان یادآور شد: تلاش دشمن از این پس معطوف به اقدامات نرم افزاری شد و نتیجه این اقدامات نرم افزاری نیز به فتنه ۸۸ منتهی شد.

کد خبر 5641826

منبع: mehrnews-5641826

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید