دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تغییر کاربری اراضی از مهمترین نظام مسائل مازندران است

تغییر کاربری اراضی از مهمترین نظام مسائل مازندران است

کد خبر: 3451

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از تدوین نظام مسائل استان با رویکرد حل المسایلی دولت سیزدهم خبر داد و گفت: پسماند و تغییر کاربری اراضی از اهم نظام مسائل استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران افزود: جمع بندی اولویت‌های اساسی توسعه استانی مبتنی بر شناخت علمی پدیده‌ها و چگونگی اجرای راهبردهای توسعه است.

وی با اشاره ه به مشکلات محوری مازندران افزود: پیری جمعیت، محیط زیست، راههای مواصلاتی، کمبود آب زراعی و آشامیدنی، پسماند و تغییر کاربری اراضی از اهم نظام مسائل این استان به شمار می‌رود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: با تدوین استراتژی مدیریت ارشد اجرایی استان در دولت سیزدهم ساماندهی این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درمازندران چشم انداز آینده این استان را درخشان و امیدوار کننده توصیف کرد وافزود: با جوانگرایی مدیریت اجرایی در مازندران روند توسعه این استان شتاب یافت.

سلگی با اشاره به نگاه ویژه دولت به ظرفیت‌های مازندران خاطرنشان کرد: مازندران در بخش‌های گردشگری و کشاورزی خدمات دهی ملی دارد.وی گفت: رشد قابلیت‌های مؤثر مازندران در عرصه پیشرفت نیازمند همگرایی و وحدت رویه مدیران و مردم استان است.

این مسئول استانی اظهار کرد: جمعیت نخبگانی مازندران برای حل چالش‌های توسعه استان پای کار بیایند. سلگی افزود: مدیران باید با عبور از حواشی بر خدمت رسانی و رفع موانع توسعه یافتگی تمرکز کنند.

کد خبر 5641810

منبع: mehrnews-5641810

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید