پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نخبگان و خواص باید به دنبال رفع اغتشاش نوجوانان و جوانان باشند

نخبگان و خواص باید به دنبال رفع اغتشاش نوجوانان و جوانان باشند

کد خبر: 3406

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مقابله با اغتشاش فکری و ذهنی نوجوان و جوان باید در دستور کار نخبگان و دوستداران انقلاب قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین بعد از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح دوره آموزشی «جهادگران تبیین» ویژه سرشبکه های تبلیغی و تبیینی تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: شناخت و آشنایی فعالان عرصه تبلیغ و تبیین نسبت به همدیگر و مباحثات در موضوعات مهم روز است.

وی افزود: در این دوره تلاش خواهیم کرد تا افراد حاضر در دوره با واژه جنگ ترکیبی، مؤلفه‌های این جنگ و نحوه مقابله با آن آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: توجه ویژه به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین از دیگر مواردی است که در این دوره روی آن تمرکز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مخاطب شناسی و روش‌های ارتباط مؤثر با مخاطب از مباحث جدی است که باید با آن آشنا شویم.

حجت‌الاسلام پورآرین تصریح کرد: هجمه دشمن بر روی قشر نوجوان و جوان متمرکز شده و مدل برقراری ارتباط با نوجوان و جوان برای ما باید مهم باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در حصر تبلیغاتی دشمن هستیم باید برای شکستن این حصر تبلیغاتی تلاش شود و سعی می‌کنیم در کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه مدیران هیئات روی آن بحث شود.

حجت‌الاسلام پورآرین بیان کرد: بررسی ریشه‌های قرآنی و روایی جهاد تبیین در کارگروه فعالان قرآنی و بررسی جایگاه بانوان در نهضت پیشرفت و نحوه نقش آفرینی بانوان در جهاد تبیین در کارگروه بانوان بحث خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به تکالیف خود در حوزه تببین و تبلیغ آشنا شویم و ضمن مرور آن به طرح اقدام رسیده و عملیات بکنیم، تاکید کرد: باید نخبگانی و خواص استان قزوین در این برهه از انقلاب اسلامی با توجه به تکلیف خود اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه مسیر انقلاب کاملاً روشن و بدون ابهام است، گفت: نباید با اشتباه محاسباتی در مسیر جنگ تبلیغی دشمن حرکت کرد.

وی ادامه داد: از نظر مقام معظم رهبری هرکسی که از تریبون در اختیار در مسیر یاس و نا امیدی ملت اقدام می‌کند در مسیر دشمن حرکت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه همه باید در چگونگی اجرا شدن جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی کمک کنیم، عنوان کرد: طراحی مدل ارتباط گیری مناسب با قشر نوجوان و مقابله با اغتشاش فکری و ذهنی نوجوان و جوان باید در دستور کار نخبگان و دوستداران انقلاب قرار بگیرد.

کد خبر 5641655

منبع: mehrnews-5641655

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید