شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ دینی و حسینی است

تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ دینی و حسینی است

کد خبر: 3401

ساری- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا،تفکر بسیجی را برگرفته از فرهنگ دینی و حسینی دانست و گفت: این فرهنگ سبب خنثی شدن توطئه ها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رعایتی شامگاه یکشنبه در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج شهدای جامخانه با گرامیداشت هفته بسیج، تفکر بسیج را برگرفته از فرهنگ دینی یاد کرد و گفت: فرهنگ بسیجی اهل سازش و تسلیم نیست و در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های گوناگون این فرهنگ اثبات شده است.

وی افزود: امروز بزرگترین و قدرتمندترین کشور از نظر نظامی و دفاعی است و هیچ ارتشی جرأت چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد.

وی با اظهار اینکه دولت سیزدهم و کنونی با تفکر بسیجی کارهای جهادی و انقلابی زیادی انجام داده است، گفت: با تلاش دولت جهادی طرح‌های مختلفی در کشور اجرا و انجام شده است.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به حوادث اخیر و بروز مسائلی به بهانه حقوق زنان و غیره از تلاش‌های نهادی‌های امنیتی و نظامی و بسیجی در ایجاد امنیت در جامعه تقدیر کرد و گفت: به لطف خداوند دشمنان و آشوبگران نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه با حضور بسیجی ملت این توطئه‌ها خنثی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی حسینی است، گفت: انشالله این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهد شد.

کد خبر 5641634

منبع: mehrnews-5641634

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید