دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » توجه جدی به تعرفه گذاری خدمات پرستاری صورت بگیرد

توجه جدی به تعرفه گذاری خدمات پرستاری صورت بگیرد

کد خبر: 3345

زنجان-استاندار زنجان گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از موارد مهم در جبران تلاش و خدمات پرستاران است و باید مورد توجه قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز پرستار، گفت: به طور قطع یکی از سخت‌ترین کارها شغل پرستاری است.

وی ابراز داشت: در جبران خدمات این قشر عقب ماندگی‌هایی داریم که این موارد به دلیل نقص در سیستم بوده که برای حل آن اقداماتی در دست انجام است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ناکارآمدی‌های نقطه‌ای در بخش‌های مختلف از جمله سیستم بهداشت و درمان استان وجود دارد که این موارد در حال شناسایی و رفع است، گفت: شغل پرستاری کار سخت سختی است و ارج و قرب زیادی دارد.

افشارچی تاکید کرد: این قشر زحمتکش با بیماران سر و کار دارند که تاثیر مثبتی در معنویت انسان دارد.

وی افزود: به عنوان نفر اول سیستم اجرایی استان، نسبت به پرستاران و حق و حقوق آنان احساس دِین می‌کنم

استاندار زنجان تصریح کرد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از موارد مهم در جبران تلاش و خدمات پرستاران است و باید مورد توجه قرار گیرد.

افشارچی با بیان اینکه اجرای تعرفه گذاری آغاز شده و این نقطه مثبتی محسوب می‌شود که امیدوارم به طور کامل محقق شود، تصریح کرد: استان پیگیر حل مسائل مربوط به پرستاران بوده و استان سقف خود را از محل مالیات بر ارزش افزوده سلامت به صورت کامل به مبلغ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به خزانه پرداخت کرده است.

وی یاد آورشد: زنجان از استان‌هایی است که درآمد آن به نسبت مصارف بالاتر است به این معنی که حدود ۸۰ درصد مبلغی که از کشور می‌گیریم به آن باز می‌گردانیم.


.

کد خبر 5641384

منبع: mehrnews-5641384

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید