شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمنان تفکر بسیجی را مانع دست یابی به اهداف خود می‌دانند

دشمنان تفکر بسیجی را مانع دست یابی به اهداف خود می‌دانند

کد خبر: 3318

میامی-امام جمعه میامی با بیان اینکه دشمنان تفکر بسیجی را مانع دست یابی به اهداف‌شان می‌دانند، گفت: دشمن می‌داند تا زمانی که ملت ما تفکر بسیجی داشته باشد، امکان مبارزه با آنها را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در جمع مردم میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تاکید کرد: بسیج لشگر مخلص خداست، لذا در اغتشاشات اخیر مظلوم واقع شد، علی رغم اینکه جایگاه بسیج در مسائل این روزها، به وضوح دیده شد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ فتنه دشمنان حول محور بنزین شکل گرفت و همزمان با هفته بسیج بود و امسال نیز همزمان با هفته بسیج بازهم برخی اغتشاشات را در کشور برپا کرده‌اند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که دشمنان اهمیت بسیج مردم را به خوبی می‌داند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه دشمنان ما فهمیده‌اند تا این ملت تفکر بسیجی داشته باشند امکان مبارزه با آنها را نخواهند داشت، ابراز کرد: در برجام نیز مشاهده کردیم که غرب اعلام کرد سپاه و بسیج در ایران وجود نداشته باشد زیرا این دشمنان از سپاه و بسیج سیلی محکمی خورده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه تفکر بسیجی را باید در بین کلمات گهربار امام (ره) ببینیم، بیان کرد: همانطور که امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اخلاص در عمل و خدا محوری و ارتباط با خدا ویژگی بسیجیان است.

وی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند که من دست بسیجیان را می‌بوسم و می‌دانم اگر مسئول نظام از شما بسیجیان غافل شود به آتش الهی دچار می‌شود لذا نباید با بسیجی و سپاهی بد برخورد شود، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلمی نیز همواره در صحبت‌های خودشان تاکید دارند که اگر دشمنان نظام را تهدید می‌کنند باید بدانند که به برکت بسیج و مردم به نظام آسیبی وارد نخواهد شد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه بسیجیان جان خود را فدای این کشور و انقلاب کرده‌اند و لذا جایگاه ویژه‌ای در بین این مردم دارند، تاکید کرد: بسیج در همه صحنه‌ها حضور پرشور دارد که از جمله آنها می‌توان به سیل، زلزله، کرونا و اغتشاشات و… اشاره کرد.

کد خبر 5641204

منبع: mehrnews-5641204

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید