پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بیش از ۲۵۰۰ کرمانشاهی طی ۶ ماه گذشته متقاضی وام ازدواج بوده‌اند

بیش از ۲۵۰۰ کرمانشاهی طی ۶ ماه گذشته متقاضی وام ازدواج بوده‌اند

کد خبر: 3313

کرمانشاه- معاون امور جوانان ورزش و جوانان کرمانشاه با اشاره به لزوم تسریع در روند پرداخت وام ازدواج، گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کرمانشاهی طی ۶ ماه گذشته متقاضی تسهیلات ازدواج بوده‌اند.

محمد حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری در استان کرمانشاه ۲ هزار و ۶۷۶ نفر در سامانه مربوطه برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند.

وی افزود: از مجموع تقاضاهای ثبت شده در سامانه مربوط به دریافت تسهیلات ازدواج تعداد ۱۳ هزار ۹۴۲ نفر موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شده‌اند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: چهار هزار و ۹۱۵ نفر از متقاضیان وام ازدواج در ۶ ماه نخست سال که ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند پس از ثبت‌نام به شعب بانکی معرفی شده در صف انتظار هستند.

حسین زاده با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۱۹ نفر از متقاضیان وام ازدواج برای دریافت وام ازدواج تعیین شعبه نشده‌اند، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده تحقق پرداخت تسهیلات وام ازدواج کمتر از ۶۰ درصد است و به دلیل فرصت کوتاه و افزایش قطعی تعداد متقاضیان تا پایان سال‌جاری و نیز به دلیل کندی پرداخت تسهیلات از سوی بانک امکان عدم پرداخت تعدادی از این متقاضیان وجود دارد.

وی با ابراز ناراحتی از عدم پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج به جوانان، تاکید کرد: این مسئله به عنوان مسئله‌ای مهم باید بیشتر مورد توجه به ویژه شعب بانکی قرار گیرد و در روند پرداخت تسهیلات تسریع داده شود.

حسین زاده در پایان اشاره‌ای نیز به پرداخت دیرهنگام وام‌های فرزندآوری کرد و گفت: در صورت تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان طی روزهای آینده مسئله ازدواج جوانان، فرزندآوری و تسهیلات آنها موضوع اصلی این نشست خواهد بود که با حضور مسئولین شبکه‌های بانکی از تسریع در روند پرداخت تسهیلات را مطالبه خواهیم کرد.

کد خبر 5641240

منبع: mehrnews-5641240

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید