شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها منتشر شد

راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها منتشر شد

کد خبر: 3290

کتاب «راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله ها» نوشته گیلیان برن با ترجمه فرشید عبدی توسط انتشارات پویش مدام منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب راهنمایی «انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها» نوشته گیلیان برن ترجمه فرشید عبدی_ میلاد حاجی عبدالمجید خودآموزی سرشار از ابزارها و تکنیک‌ها برای تقویت انرژی، انگیزه و اشتیاق افراد در کار است که به‌تازگی توسط انتشارات پویش مدام منتشر شده و به کتابفروشی ها آمد.

جیلین برن مدیر Health Circles ، شرکتی که به افراد در بهبود سلامتی و کیفیت زندگی کمک می‌کند ، می‌باشد. وی استاد برنامه نویسی عصب زبانی است و بیش از ۲۵ سال است که در زمینه سلامت روان و بدن کار می‌کند.

طبیعتاً بدون انرژی نمی‌توانیم فعالیت‌های ذهنی و فکری انجام دهیم و انجام ندادن یا ضعیف انجام دادن وظایفمان منجر به مشکلات زیادی برای خود و سازمانمان می‌شود. پس می‌بایست برای تولید و حفظ مستمر انرژی مان، برنامه ریزی و سازماندهی داشته باشیم.

سلامت مفهومی گسترده است. سلامت روحی و جسمی موجب می‌شود ما بتوانیم بدون وقفه از انرژی مان استفاده کنیم. بیمار نباشیم، حس ناخوشی نداشته باشیم و حالمان خوب باشد. برای اینکه سلامتی مان حفظ شود نیازمند تغذیه سالم، ورزش و آرامش ذهنی و روحی هستیم. ممکن است شما مدیر یا کارشناسی پر مشغله باشید و وقت سر خاراندن نداشته باشید، به نشانه‌های از دست دادن سلامتی روح و جسم خود توجهی نکنید. اولویت‌های کاریتان به هم ریخته باشد و سراسر زندگی تان از کارهای تمام نشده و استرس و نگرانی پر شده باشد؛ این لحظه دقیقاً زمان توقف و تأمل است. با خودتان خلوت کنید و ببینید نتیجه این بی توجهی به مهم‌ترین سرمایه‌هایتان یعنی انرژی و سلامتی چیست؟

فرشید عبدی استاد دانشگاه، مشاور، نویسنده و پژوهشگر در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری است. او سال‌هاست به مدیران ارشد و سازمان‌ها برای استقرار مؤثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مشاوره می‌دهد و تا کنون ۳۰ کتاب و نزدیک به ۱۰۰ مقاله توسط وی منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب که در قالب مجموعه کتاب‌های کوچک مدیریت منتشر شده است می‌خوانیم:

«از برهه‌های انرژی خود آگاه باشید. انرژی شما ممکن است در فصل‌های مختلف، در مواقع خاصی از ماه که مرتبط با سطح هورمون‌های زنانه است و یا در هوای سرد یا گرم و… افزایش یابد.

برنامه‌هایتان را به منظور تقویت نقاط قوت خود مدیریت کنید.

موارد زیر را در نظر بگیرید:

کارهای مهم خود را در بهترین زمان قرار دهید.

وقتی مغز و بدن شما می‌خواهند آرام شوند، آرام باشید.

در صورت امکان الگوی کار خود را به نحوی تنظیم کنید که زمان انرژی طبیعی را منعکس کند.

به دیگران اجازه دهید زمان کار خود را انتخاب کنند.

این کتاب در ۱۲۶ صفحه، شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۹ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5641084

منبع: mehrnews-5641084

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید