پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دیوار تحریم های اقتصادی را باقدرت می شکنیم

دیوار تحریم های اقتصادی را باقدرت می شکنیم

کد خبر: 3214

ساری- معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان این که دیوار تحریم های اقتصادی را با قدرت در حال شکستن هستیم، از افزایش چشمگیر صادرات نفت در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی شنبه شب در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت با بیان اینکه در قبل از انقلاب هیچگاه آمریکایی اجازه نمی‌دادند کریدورهای شمال - جنوب وصل شود و اجازه میدانداری به ایران نمی‌دادند، گفت: هیچ گاه سیاست، اقتصاد و تجارت به معنای واقعی اجرا نمی‌شد و شاهان ابزار دست قدرت‌های پهلوی بودند.

وی با اظهار اینکه در هیچ کشوری در مطالبات مردمی کشوری از بیرون دخالت نمی‌کند، افزود: این درحالی که در مطالبات مردمی شاهد دخالت کشورهای دیگر هستیم وهمه کشورها طبل جنگ می‌زنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پله به پل در حال پیشرفت است، افزود: اولین کار و اقدام، اقتدار ایران اسلامی است و برخی از قدرت‌های بین المللی درخواست می‌کنند که موشک‌ها و پهپادها را به آنها بفروشیم.

رضایی یادآور شد: امروز قدرت دفاعی ما متکی به خود است و در بیرون از مرزها صلح و امنیت را صادر می‌کنیم و با داعش و تروریست نبرد می‌کنیم و در گام اقتصاد نیز باید قله اقتصاد را فتح کنیم.

معاون رئیس جمهور با اظهار اینکه در موضوع اقتصاد با قدرت پیش می‌رویم و با قدرت دیوار تحریم‌های اقتصادی را می‌شکنیم، گفت: صادرات نفت در دولت گذشته حداکثر ۴۰۰ هزار بشکه بود که آبان ماه از یک میلیون بشکه عبور کرده است.

این خبر تکمیل می‌شود

کد خبر 5640802

منبع: mehrnews-5640802

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید