جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است

بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است

کد خبر: 3173

بوشهر- امام جمعه دیربا تاکید براینکه بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است، گفت: برای غلبه بر دشمن باید در همه ابعاد نظامی، اقتصادی، فضای مجازی، تبلیغی، معنویت و … قوی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر شنبه در رزمایش اقتدار بسیج در مصلی شهدای محراب دیر به مناسبت سالروز تشکیل بسیج، اظهار داشت: این اجتماع و رزمایش باشکوه نشانگر اقتدار بسیج و بسیجیان و خاری در چشم دشمنان است.

امام جمعه دیر افزود: امروز این عظمت و اقتدار بسیج و بسیجیان به رخ دشمن کشیده می‌شود و در دنیا تجلی پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: روزی که انقلاب ما مثل نهالی بود در مقابل جنگی بی سابقه و هشت ساله ایستاد و قد خم نکرد، امروز که انقلاب و نظام اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و شاخ و برگ آن در کشورهای اسلامی سایه افکنده است تا زمانی که شما بسیجیان با بصیرت پشت سر رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید دشمنان نمی‌توانند این نظام را از پا درآورند.

حسینی با تاکید براینکه بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است، گفت: برای غلبه بر دشمن باید در همه ابعاد نظامی، اقتصادی، فضای مجازی، تبلیغی، معنویت و … قوی باشیم.

وی اضافه کرد: در این هفته‌های گذشته بعضی‌ها لرزیدند و بعضی نیز علاوه بر آنکه لرزیدند واکنش‌هایی هم از خود نشان دادند اما رهبر فرزانه انقلاب قرص و محکم ایستاد.

امام جمعه دیر بیان کرد: در این روزها و هفته‌های گذشته نیاز مبرم ما به حضور در صحنه بود؛ وقتی عده کمی برای اغتشاش به خیابان می آیند باید مقابله به مثل شود و مردم در صحنه حضور داشته باشند.

بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است

وی با اشاره به حماسه نهم دی ۸۸ و خنثی شده توطئه دشمن، ابراز کرد: در این فتنه اخیر نیز تنها چیزی که آن را خاموش می‌کرد، حضور مردمی بود.

حسینی خاطرنشان کرد: در جریانات اخیر دشمن با جنگ شناختی و ادراکی روی ذهن جوانان ما کار کرد و با خبرهای دروغین این طور القا کرد که همه مردم از نظام فاصله گرفته و بعضی نیز متأسفانه باور کردند.

امام جمعه دیر گفت: گاهی اوقات نیاز به حضور ما است و باید به موقع به خیابان بیاییم و اقدام و فتنه دشمن را خاموش کنیم.

وی با بیان اینکه این بساط شرارت جمع شده و خواهد شد، عنوان کرد: ما باید بر بصیرت خود بیافزاییم و جهاد تبیین را جدی بگیریم.

کد خبر 5640567

منبع: mehrnews-5640567

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید