یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مسابقات بین پایگاهی بسیج خراسان رضوی با حضور ۲۰۵ورزشکار برگزار شد

مسابقات بین پایگاهی بسیج خراسان رضوی با حضور ۲۰۵ورزشکار برگزار شد

کد خبر: 3138

مشهد ـ مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: مسابقات بین پایگاهی بسیج استان به مناسبت هفته بسیج با حضور ۲۰۵ ورزشکار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مشمول صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات بین پایگاهی بسیج خراسان رضوی در رشته‌های آمادگی جسمانی، دارت، فوتبال دستی و تنیس روی میز، در مجموعه ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت امام رضا (ع) از اول آذر به مدت چهار روز برگزار شد.

مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ادامه داد: در آمادگی جسمانی سجاد خاوری و علی علی زاد از تربت حیدریه مقام اول و دوم را کسب کردند و شجاع لطفی از نیشابور همراه با جعفر رستگاریان از کلات به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

وی گفت: در رشته دارت نیز اشکان عمومی از تایباد بر سکوی نخست ایستاد، رضا پاشایی از ناحیه مالک مشهد دوم شد ابوالفضل عباسی سراب از ناحیه میثم مشهد و سیداحمد معصوم پور از خواف به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

مشمول افزود: در رشته فوتبال دستی تیم‌های قوچان، تربت جام و ناحیه حمزه مشهد به ترتیب اول تا سوم شدند. در تنیس روی میز هم امیرعلی مجیدزاده از تربت حیدریه قهرمان شد و امیرمهدی سومه از نیشابور به مقام نایب قهرمانی رسید و پژمان خوشقول همراه با یاسین آقایی از ناحیه سلمان مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

کد خبر 5640403

منبع: mehrnews-5640403

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید