شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بسیج خدمتگزار ملت است/ مردم ایران همواره وحدت خود را حفظ می‌کنند

بسیج خدمتگزار ملت است/ مردم ایران همواره وحدت خود را حفظ می‌کنند

کد خبر: 3137

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی بسیج را خدمتگزار ملت توصیف کرد و گفت: هدف دشمن ایجاد اختلاف بین مردم است اما مردم ایران همواره وحدت خود را حفظ خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی صبح شنبه در همایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد اختلاف راهبرد دشمن در شرایط کنونی است اما مردم ایران نشان داده اند همواره وحدت خود را حفظ کرده و دشمنان را ناامید می‌کنند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای بسیج در حوزه‌های مختلف، گفت: اخلاص و ولایت مداری این قشر باعث رقم خوردن این پیروزی‌ها شده است.

وی در ادامه به کمک رسانی بسیجیان در حوادث مختلف اشاره داشت و افزود: اکنون نیز بسیج در خط مقدم ایجاد امنیت و آرامش در کشور است.

فرجی تصریح کرد: بسیج خدمتگزار ملت است لذا در تمامی صحنه‌ها کنار مردم خواهد بود.

وی بیان داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی در بستر فضای مجازی جنگ روانی علیه جوانان و مردم راه انداخته اند و به دنبال این هستند تا کشورمان را چند قطبی کنند و اتحاد و همدلی را از بین ببرند.

فرجی ایجاد اختلاف و درگیری را از فتنه‌های دشمنان دانست و گفت: ما باید دست در دست هم دهیم و اجازه ندهیم تا دشمن به هدف خود دست یابد.

کد خبر 5640401

منبع: mehrnews-5640401

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید