جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دانشجویان گلستان در اغتشاشات اخیر از خود بصیرت نشان دادند

دانشجویان گلستان در اغتشاشات اخیر از خود بصیرت نشان دادند

کد خبر: 3089

گرگان- مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: در اغتشاشات اخیر به طور کلی گلستان کمترین التهابات را در سطح کشور داشت و به تبع آن دانشجویان استان هم در این مدت با بصیرت عمل کردند.

جواد فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره توجه ویژه ای به نقش دانشجویان در جامعه داشتند و در توصیه‌های هفت گانه بیانه گام دوم انقلاب مخاطب اصلی خود را جوانان انقلابی و به طور خاص دانشجویان قرارمی دهند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان افزود: دانشجو نماد مؤذن یک جامعه بوده که اگر خواب بماند نماز یک امت قضا می‌شود؛ به همین دلیل در همه عرصه‌هایی که نیازمند حضور جوانان به عنوان موتور پیش برنده جامعه داریم باید نقش آفرین باشند.

فرامرزی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر به طور کلی استان گلستان کمترین التهابات را در سطح کشور داشت و به تبع آن دانشجویان استان هم در این مدت با بصیرت عمل کردند و فقط چند تجمع اعتراضی به صورت محدود در چند دانشگاه برگزار شد که آن هم از جنس اغتشاشات نبود.

وی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی و مسئولان دانشگاه با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های بصیرتی و جلسات پرسش و پاسخی دو نفره و چند نفره و جلسات اردویی و ورزشی نقش بسیار مؤثری در روشنگری و زدودن غبار از فتنه اخیر داشتند و امروز شاهد فضای بهتری در دانشگاه‌ها هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان ادامه داد: مجموعه برنامه‌های خوبی که در ایام تابستان در دانشگاه‌های استان با هدف بصیرت افزایی و در قالب اردوهای جهادی و طرح ولایت، میقات، طرح امام و شهید دیالمه برگزار شد، کمک کرد تا در شروع ترم جدید دانشگاه‌ها آسیب کمتری داشته باشیم و شاهد تعطیلی دانشگاه‌ها نباشیم.

کد خبر 5640118

منبع: mehrnews-5640118

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید