دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۴ هزار پرستار در اصفهان تجلیل می‌شوند

۱۴ هزار پرستار در اصفهان تجلیل می‌شوند

کد خبر: 3087

اصفهان - مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت پرستاری از ۱۴ هزار پرستار این دانشگاه تجلیل می‌شود.

ریحانه رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های گرامی داشت روز پرستار اظهار داشت: به همین مناسبت مقرر شد از همه کادر پرستاری تحت پوشش دانشگاه در همه بخش‌ها که حدود ۱۴ هزار نفر هستند، تقدیر به عمل آید.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شعار هفته پرستاری را «ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع خدمتی» عنوان کرد و افزود: هفته گرامیداشت پرستاری از روز شنبه مصادف با ۵ آذرماه بمدت یک هفته آغاز می‌شود که هر روز هفته با یک شعار تعریف شده از جمله پرستاری، بسیج جهاد خدمت، پرستاری، جامعه نگر، پیشکسوت، پرستاری، دانشجو، آینده‌ای روشن، پرستاری، رفع موانع خدمتی، پرستاری سیره زینبی (س)، پرستاری تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا و پرستاری، بصیرت حرفه‌ای است.

وی پرستار را دارای یک روحیه ایثار گرایانه دانست و افزود: پرستاری در کشور از یک عقبه قدرتمند برخوردار است و دارای الگوهای پرستاری قوی هستیم و تقارن آن با هفته بسیج وجه ممتازی به آن بخشیده است.

مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از عملیاتی کردن طرح پرستار جامعه نگر خبر داد و افزود: در این طرح تمام پرستاران که داخل و خارج بیمارستان فعالیت دارند و پرستاران در منزل را نیز می بیند.

وی افزود پرستاران در تمام بحران‌ها همواره پیشران و پیشرو بوده‌اند و در کرونا که به مثابه یک جنگ زیستی است، نیز پرستاران در خط اول دفاع و خدمت به مردم قرار داشتند، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری هر آن‌کس که کارش را در هر کجا که هست به درستی انجام دهد، به آرمان‌های انقلاب و امام راحل عمل کرده است و پرستاران همواره در این عرصه پیشتاز بوده‌اند.

کد خبر 5640140

منبع: mehrnews-5640140

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید