سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جریمه ۳/۵ میلیاردی صاحب ماینرهای قاچاق در قزوین

جریمه ۳/۵ میلیاردی صاحب ماینرهای قاچاق در قزوین

کد خبر: 3065

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین، از کشف و ضبط ۲۴ دستگاه، استخراج ارز دیجیتال(ماینر) به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قزوین؛ علیرضا حسن پور با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر نگهداری ماینر غیر مجاز در یک واحد مسکونی واقع در شهر قزوین، بازرسان به محل مراجعه و تعداد ۲۴ دستگاه استخراج رمز ارز به همراه قطعات مربوطه به ارزش ۳/۵ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: پرونده کالاهای مکشوفه در شعبه مربوطه در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که با توجه به اسناد و مدارک، استعلام از مراجع ذیربط، اتهام انتسابی قاچاق کالا محرز و برای متخلف علاوه بر ضبط ماینرهای مکشوفه به نفع دولت، مشارالیه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردید.

این مسؤول خاطرنشان کرد: عده‌ای سودجو برای استخراج رمز ارز با بهره برداری غیر مجاز از برق مصرفی و یارانه‌ای مردم، علاوه بر اختلال در شبکه توزیع برق شهری و تضییع حقوق شهروندان به اقتصاد کشور لطمه وارد می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین یادآور شد: برای صیانت از حقوق مردم با هرگونه تخلف اقتصادی، خصوصاً سارقان انرژی و قاچاق کالا، بدون کوچک‌ترین مسامحه برخورد قانونی می‌کنیم.

گفتنی است: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی می‌توانند به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی مراجعه و تخلفات را گزارش کنند.

کد خبر 5640114

منبع: mehrnews-5640114

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید