دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ضرورت روشنگری در جنگ ترکیبی برای خنثی‌سازی جریان رسانه‌ای دشمن

ضرورت روشنگری در جنگ ترکیبی برای خنثی‌سازی جریان رسانه‌ای دشمن

کد خبر: 3064

سوادکوه- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت روشنگری برای خنثی‌سازی جریان رسانه‌ای در جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف‌تبار جمعه شب در جمع مردم پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه الگو و سبک زندگی از شاخص‌های مهم زندگی منتظر امام عصر (عج) است، گفت: به عنوان منتظر واقعی باید شاخص‌های مناسب آن را داشته باشیم و حضرت امام سجاد (ع)، مهدی‌باوربودن، منتظر واقعی امام عصر را از ویژگی‌های انسان‌های مؤمن ذکر کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، افزود: خداوند فهم غیبت حضرت امام عصر را به منتظران واقعی عطاء کرده و حالت غیبت را حالت حضور بوده و منتظر واقعی خود را در محضر امام می‌داند و شیعه راست‌گفتار است.

وی با بیان اینکه مسیر زندگی در عصر غیبت را به عنوان منتظر واقعی امام عصر بشناسیم افزود: اهل مجاهده و تبیین باشیم و نسبت به جامعه و روشنگری جامعه مسئولیت دارد زیر همواره در تاریخ اسلام، افرادی بودند که درصدد تحریف واقعیت‌ها بودند ولی افرادی که در مسیر الهی و انبیا و ائمه بودند، راه را گم نکردند.

حجت الاسلام شریف‌تبار، اظهار کرد: در حوادث روزگار با خواندن تاریخ بخشی از مسیر مشخص می‌شود و در جریان جنگ صفین امام علی (ع) افرادی را در کوران نبرد نظامی با دشمن به جهاد تبیین و روشنگری در بین بدنه لشکر تعیین کرد زیرا جنگ روایت‌ها بود و به بیان مقام معظم رهبری در حال حاضر در جنگ ترکیبی قرار داریم که نیاز به روشنگری دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران حَرم است و سر تعظیم در برابر اعتقادات و رفتار بسیجیان فرود آوریم خاطر نشان کرد: جریان رسانه‌ای دشمن را در عصری که منتظر امام زمان هستیم به صورت کدملی و کدپستی باید خنثی کنیم و جریان‌های تاریخی در روشن‌شدن مسیر امروز به ما کمک می‌کند.

حجت الاسلام شریف‌تبار با بیان اینکه امام علی (ع) مجاهدان مسیر را شیفتگان جهاد و مجاهدان واقعی را که با شنیدن جهاد، مشتاق می‌شوند توصیف کرد و گفت: بسیجیان مجاهد دوره ما از بسیاری از دلخواهی‌های زندگی گذشتند و حضرت امام را پشتیبانی کردند.

کد خبر 5640060

منبع: mehrnews-5640060

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید