شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

کد خبر: 3015

کرمان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تفکرات بسیجی در طول تاریخ تحت عنوان یک جریان وجود داشته است و هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: همیشه باید در ظاهر و باطن خداوند را ناظر بر اعمال و افکار خود بدانیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند ما را مختار خلق کرده است، بیان داشت: برای رسیدن به سعادت الهی باید در سه میدان ایمان، اخلاق و عمل به خوبی پیش برویم و ثابت قدم باشیم که در این راستا باید صبر پیشه کرد و این ویژگی باید به یک جریان عمومی تبدیل شود.

امام جمعه کرمان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به پرستاران مجاهد، افزود: حصرت زینب (س)، زینت پدر گرامی شان بودند و در بخش های مختلف زندگی خود همچون کربلا نشان داد که زینت حضرت علی (ع) بوده اند.

وی همچنین روز نیروی دریایی را تبریک گفت و عنوان کرد: نیروی دریایی امروز در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت نظام را به رخ دنیا می کشاند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن تبریک روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس، گفت: آیت الله مدرس چهره ای کم نظیر است، نمایندگان مجلس باید مراقب هواها و هوس ها باشند، برای خدا کار کنند همچنان که مجلس فعلی، مجلسی انقلابی است.

وی با اشاره به مناسبت تاسیس بسیح مستضعفان، تصریح کرد: هدف تشکیل بسیج مشخص است و ریشه در صدر اسلام دارد، تفکرات بسیجی در طول تاریخ تحت عنوان یک جریان وجود داشته است لذا این جریان وجود داشته است و هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به ویژگی های بسیج، خاطرنشان کرد: مکتب محوری یکی از ویژگی های بسیج است چراکه به خوبی اعتقادات و دین را می شناسد، قلب بسیج برای دین می تپد و دچار خطا و سرگردانی نمی شود، همچنین مردم محوری و اطاعت از امام جامعه از دیگر ویژگی بارز بسیج است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان این مطلب که توجه بسیج به مسائل سیاسی در چارچوب نگاه امام جامعه است و فراتر نخواهد رفت، بیان داشت: بسیج عملگرا است و صرفا شعارگرا نیست، کسانی که حرف از مردم می زنند اما خلاف نظام و ارزش های مردمی حرکت می کنند، اینها تفکر بسیجی ندارند و این حوادث اخیر آن را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه بسیج دشمن شناس، زمان شناس و فتنه شناس قوی است، ابراز داشت: محور فتنه اخیر مشخص شد چه کسانی پشت آن بوده اند و خود آنها رسما اعلام کردند، لذا بسیج فتنه شناس است چراکه جنس این لشکر از جنس اصحاب امام حسین (ع) است.

کد خبر 5639821

منبع: mehrnews-5639821

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید