یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمنان هرگز نمی توانند بر درخت تناور انقلاب خدشه‌ای وارد کنند

دشمنان هرگز نمی توانند بر درخت تناور انقلاب خدشه‌ای وارد کنند

کد خبر: 3011

اردستان-‌امام جمعه اردستان گفت‌: دشمنان داخلی و پشتیبانان خارجی آنها، کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند ضربه‌ای به این نظام و انقلاب بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: انسان همیشه باید سعی کند که در جهت دین و اسلام حرکت کند و همچنین نباید آخرت را فراموش کرده و به عمر دنیوی خویش بپردازد و بدترین افراد کسانی هستند که آخرت خود را به دنیا می‌فروشند.

وی با اشاره به حضور سردار فدوی در اردستان، افزود: یکی از انگیزه‌های رفت و آمد سردار فدوی به اردستان به خدمت مادر رسیدن است و این باید برای همه ما الگو بوده و تبدیل به یک عمل شود و تواضع ایشان نعمتی است که باید از آن درس گرفت.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در هفته‌ای که گذشت در جمع مردم استان اصفهان سخنان مفصلی داشتند و ایشان در دو بخش تجلیل و تحلیل سخنانی را بیان کردند.

دهشیری ادامه داد: رهبر انقلاب در بخش تجلیل از مردم شهید پرور استان اصفهان به رشادت، عظمت، بزرگی و شهادت طلبی یادکرده و ستودند و بر این نکته تاکید کردند که کجا سراغ دارد ۳۶۰ شهید را تشییع کنند و این از عظمت مردم اصفهان است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در بخش تحلیل به موضوعات و اخبار روز اشاره کردند، یادآور شد: دشمنان داخلی و پشتیبانان خارجی، کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند ضربه‌ای به این نظام و انقلاب بزنند.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز و هفته بسیج و گرامیداشت آن، خاطرنشان کرد: امروز فقط بسیج متعلق به ایران نیست و اگر روزی به تعبیر حضرت آقا یک نهال بود امروز درخت تناوری است که شاخ و برگ‌هایش در بیرون از ایران هم اثرات مثبتی داشته است.

دهشیری یادآور شد: این ناشی از اقتدار ملت ایران است که وقتی انگلیس قصد سو به نفتکش ما دارد، سپاهیان ما وارد کشتی آنها شده و آنها را به تسخیر در می‌آورند و بعد هم انگلیسی‌ها عذر خواهی می‌کنند و نباید اقتدارهای ایران دست کم بگیریم.

وی با اشاره به هفته فرهنگ اردستان، بیان کرد: چند سال پیش در جلسه شورای فرهنگ عمومی درباره هفته فرهنگ اردستان صحبت و تصویب شد که از پنجم آذر تا یازدهم آذر هفته فرهنگ شهرستان نامگذاری شود و قرار هم شد که شهید مدرس به عنوان شاخص این هفته فرهنگ انتخاب شود.

کد خبر 5639804

منبع: mehrnews-5639804

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید