یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » یکپارچگی و اتحاد ملت ایران اقتدار کشورمان را در دنیا رقم زده است

یکپارچگی و اتحاد ملت ایران اقتدار کشورمان را در دنیا رقم زده است

کد خبر: 3000

فریدن - امام جمعه شهرستان فریدن گفت: آنچه تاکنون اقتدار کشور ایران را در دنیا موجب شده و خشم دشمنان را برانگیخته است، یکپارچگی و اتحاد ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فریدن ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در هر کاری که تفکر بسیجی و غیرت دینی و بصیرت ولایی وجود داشت، آن کار با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: فتنه‌ها و آشوب‌ها به پایان می‌رسد اما دستاورد آن توجه به این نکته است که مردم کشور ما همگی دشمنان اصلی ایران اسلامی را شناختند.

امام جمعه فریدن ابراز کرد: دشمنان ایران همواره دنبال تجزیه ایران بودند و هدف آنها خدمت به مردم نیست بلکه نابود کردن و غارت کشور است.

امام جمعه شهرستان فریدن با اشاره به دخالت‌های آمریکا و انگلیس و اسرائیل در حوادث اخیر اظهار کرد: هدف دشمن کشتن مردم و آتش زدن اموال مردم است و اهداف شومی در سر دارد که با اتحاد مردم خنثی می‌شود.

سیاوشی افزود: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی به خاطر وحدت و یکپارچگی مردم و تفکر بسیجی است. در کنار نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و سپاه نیروهای بسیجی توانستند امنیت کشور را حفظ کنند.

سیاوشی تاکید کرد: اگر در کشور مشکلات معیشتی، شغلی و اقتصادی داریم، ربطی به دین و نظام ندارد و اگر دشمن مردم کشور ما را به هم می‌ریزد به خاطر این که نمی‌تواند پیشرفت هسته‌ای ایران را ببیند و می‌خواهد مانع پیشرفت ایران شود.

امام جمعه شهرستان گفت: امروز با وحدت مردم و تفکر بسیجی کشور ما در اوج اقتدار و عظمت است و دشمن با خفت و خواری شکست می‌خورد و نیروهای انتظامی و بسیجی ما سربلند خواهند شد.

کد خبر 5639785

منبع: mehrnews-5639785

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید