شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ایران الگوی جهان اسلام در تشکیل نیروی مقاومت بسیج است

ایران الگوی جهان اسلام در تشکیل نیروی مقاومت بسیج است

کد خبر: 2998

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ایران اسلامی الگوی جهان اسلامی در تشکیل نیروی مقاومت بسیج است، گفت: حشدالشعبی در عراق نمونه‌ای از این الگوبرداری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) ضمن گرامی داشت هفته بسیج، ابراز کرد: ایران اسلامی الگوی تشکیل بسیج در بین کشورهای مسلمان جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حشدالشعبی در عراق نمونه‌ای از این الگوبرداری است، افزود: بسیج و بسیجیان بدون چشم داشت صرفاً برای خدمت به مردم و رضای خدا در تمام صحنه‌ها حضور داشته و تأثیر گذار است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یک ضرورت است که بسیج و ظرفیت‌های آن نیز در زمره این دستاوردها محسوب می‌شود، بیان کرد: امروز هر فرد در هر مقام و جایگاهی که حضور دارد باید در راستای تبیین بکوشد.

مطیعی با بیان اینکه دشمنان امروز در جنگ ترکیبی با ایران اسلامی از همه ابزارها استفاده می‌کنند، گفت: دشمن می‌داند که در پروژه به خیابان کشاندن مردم ناکام مانده است لذا از حربه‌های دیگر بهره می‌گیرد که امروز شاهد دست زدن به ترورهای نا جوانمردانه هستیم که بعضاً کودکان را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان پا را فراتر گذارده و اقدام‌های مسلحانه را در دستور کار قرار داده‌اند، تاکید کرد: با همت مردم ایران اسلامی به زودی بساط این دشمنان برچیده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین به سالروز نیروی دریایی نیز اشاره کرد و با گرامی داشتن یاد شهید همتی از شهدای به نام استان سمنان بیان کرد: فرمانده ناوچه پیکان افتخار ایران اسلامی در نبرد با عراق بود.

کد خبر 5639783

منبع: mehrnews-5639783

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید