جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » خدمات بسیج در نقاط مختلف کردستان قابل مشاهده است

خدمات بسیج در نقاط مختلف کردستان قابل مشاهده است

کد خبر: 2981

سنندج- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: بسیج یادگار ماندگار انقلاب اسلامی بوده و خدمات این مکتب متعالی در نقاط مختلف استان کردستان قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی میرآقایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: هفته مبارک بسیج مختص ملت شریف ایران و همه کسانی است که در راه عزت و اقتدار جامعه گام بر می‌دارند.

وی افزود: بسیج یادگار ماندگار انقلاب است و در طول ۴۴ سال از انقلاب اسلامی شاهد خدمات مختلف بسیج در نقاط مختلف کشور به ویژه استان کردستان بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار داشت: بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و مصداق این مهم خدمات متعددی است که به ملت ایران ارزانی داشته است.

سرهنگ میرآقایی خاطرنشان کرد: ما در جنگ ترکیبی و تمام عیار هستیم و اکثر کشورهای دنیا علیه ملت ایران و مسلمانان منطقه ایستاده اند و در این مسیر باید دلایل خصومت دشمنان را بدانیم.

وی افزود: دشمن به دنبال توقف حرکت رو به جلو ملت ایران و تجزیه ایران قوی، متحد و مستقل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: دشمنان خدمات جهادی بسیج را می‌بینند و برای مخدوش کردن این خدمات به انواع توطئه‌ها دست می‌زنند.

سرهنگ میرآقایی افزود: خدمت بی منت بسیج امروز در بخش‌های مختلف شهرستان سنندج قابل مشاهده است و از طرح‌های آبرسانی روستایی گرفته تا ساخت منازل محرومین در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های جهادی و ایجاد درمانگاه‌های خیریه در مناطق محروم شهری و روستایی از دیگر طرح‌هایی است که بسیج در طول سال در نقاط مختلف اجرایی می‌شود.

سرهنگ میرآقایی افزود: در ایام کرونا نیز بسیج به یاری مردم شتافت و از خدمات درمانی تا کمک‌های مومنانه به یاری مردم شتافت.

وی تصریح کرد: ما پیروز میدان هستیم و این پیچ تاریخی را همچون دیگر پیچ‌ها پشت سر خواهیم گذاشت.

کد خبر 5639680

منبع: mehrnews-5639680

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید