جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می یابد

هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می یابد

کد خبر: 2937

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای مبتنی بر مزیت‌ها و ظرفیت های استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده پنج شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف وجود دارد گفت: بر این اساس توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای مبتنی بر مزیت‌های استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر افزود:: در راستای توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران تا پایان آذر ماه دومین هنرستان فنی و حرفه‌ای اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیرستان‌های تخصصی توسعه می‌یابد خاطر نشان کرد: مجتمع آموزشی وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران در سال جدید آغاز به کار کرد و در این راستا توسعه هنرستان‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اردوگاه‌های آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: در زمان حاضر با همکاری سپاه ۲ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شده و قرار است سه هزار دانش‌آموز دیگر نیز تا پایان سال به این اردوها اعزام شوند.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش شمار دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور یادآور شد: اردوهای راهیان نور بزرگترین محل تربیت و انسان‌سازی هستند.

استاندار بوشهر در خصوص دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز تصریح کرد: با اقدامات انجام شده این دانشگاه که تا پیش از این از رتبه پایین برخوردار بود ارتقا یافته است.

محمدی‌زاده همچنین بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد

استاندار بوشهر افزود: واحدهای پتروشیمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به‌عنوان معین مالی آموزش و و پرورش تعیین شوند

کد خبر 5639537

منبع: mehrnews-5639537

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید