دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بسیج تجلی وحدت ملت و نماد مردم سالاری دینی است

بسیج تجلی وحدت ملت و نماد مردم سالاری دینی است

کد خبر: 2885

فریدن - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: بسیج تجلی وحدت و یکپارچگی ملت ایران و نماد مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهدی مولیانی، پیش از ظهر پنج شنبه در سالن کوثر شهر داران در جمع مسئولان، بسیجیان ضمن تشکر از حضور مسئولان، بسیجیان خواهر و برادر در همایش اقتدار بسیج اظهار کرد: امروز بسیج پر ثمرترین نهال انقلاب اسلامی و تجلی وحدت و یکپارچگی ملت و نماد مردم سالاری دینی است که در مسیر انقلاب پس از رکن ولایت که همه چیز به آن وابسته است رکن اصلی در دوام انقلاب اسلامی بوده و هست.

وی افزود: در طول ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی بسیج همواره در آزمایش‌های بزرگ سربلند بوده است، چه در شورش‌ها، جنگ تحمیلی، توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و جنگ اخیر شناختی و ترکیبی، بسیج در دفاع از ارزشهای اسلامی به خوبی ایفای نقش کرده و تا پای جان در دفاع از ارزشهای اسلامی استوار بوده است.

در ادامه سردار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) اظهار کرد: هفته بسیج یعنی هفته تمام خوبی‌ها که به فرمان امام خمینی تشکیل شد و تا امروز حافظ ارزشهای دینی کشورمان است.

وی با اشاره به نقش بسیج و استواری انقلاب اسلامی افزود: ۴۳ سال پیش یک طلبه حوزوی به نام امام روح الله خمینی با حمایت و قدرت مردم آمد و یک رژیم زیر سلطه آمریکا را سرنگون کرد. هیچ سیاستمداری فکرش را هم نمی‌کرد که شاهنشاه آریا مهر که ژاندارم آمریکا بود با پیروی و ولایت امری امام (ره) به پیروزی برسد.

فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین (ع) افزود: حضرت امام تمام تدابیرشان حکیمانه بود و بر اساس اصول اسلام و اصل ولایت بود و نتیجه تدابیر آن بزرگمرد امروز خود را نشان می‌دهد که اگر بسیج نبود کشور ما این عظمت و اقتدار را نداشت.

هاشمی پور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: این اتفاقات توسط دشمن برنامه ریزی شده است اما آمریکا بداند ما از اول انقلاب برای استواری این نظام هزاران شهید و مجروح داده ایم و مردم ایران برای دفاع از ناموس و مملکت خود هر کاری را انجام می‌دهند.

هاشمی پور تاکید کرد: آمریکا واقعه طبس را به یاد دارد که شن‌های بیابان مأمور خداوند شدند برای شکست آمریکا و پیروزی ایران.

وی با اشاره به وحدت و اقتدار مردم ایران افزود: ما ۸ سال دفاع مقدس را تحمل کردیم و پیروز و سربلند شدیم، امروز آمریکا بداند ما انقلابمان را بدون سلاح و ادوات جنگی و با وحدت مردم به دست آوردیم و امروز به جایی رسیده ایم که موشکی اختراع کرده ایم که در کمترین زمان می‌تواند تمام پایگاه‌های نظامی دشمن را نابود کند.

فرمانده لشگر مقدس ۱۴ امام حسین اصفهان با اشاره به اتفاقات سوریه تاکید کرد: آمریکا قصد دارد همان بلایی را که بر سر مردم سوریه آورد بر سر مردم ایران هم بیاورد اما ما عهد می‌بندیم تا پای جان پای این نظام و انقلاب بمانیم و لحظه‌ای کوتاهی نکنیم.

کد خبر 5639326

منبع: mehrnews-5639326

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید