دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رسانه باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی را به جامعه تزریق کند

رسانه باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی را به جامعه تزریق کند

کد خبر: 2882

تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: قدرت رسانه و فضای مجازی باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ناصری موحد در گردهمایی گردان‌های سایبری بسیج اظهار کرد: در شرایطی که همه دنیا به‌دنبال جذب اندیشه و تفکر مردم هستند، امروز اهریمن رسانه ذهن جوان ایرانی را می‌خواهد به خود جذب خود کند از این رو قدرت رسانه و فضای مجازی جبهه انقلاب باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند.

وی گفت: وقتی اندیشه، تفکر، قلم و رسانه را از ما بگیرند و تبلیغ کننده تنها خودشان شوند، بین حاکمیت و مردم فاصله ایجاد می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود: در جنگ شناختی و ترکیبی و همچنین اغتشاشات اخیر، رسانه‌های معاند هماهنگ شدند و به قرآن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، حجاب، عفاف و اعتقادات این مردم بی‌احترامی کردند و سلبریتی‌ها و فریب‌خوردها به آن دامن زدند.

وی تأکید کرد: امروز قدرت رسانه جبهه انقلاب باید با تولید محتوای خوب و مناسب در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن آرایش مناسب بگیرد.

حجت‌الاسلام سید محمد معلمی نیز در ادامه این گردهمایی به سخنان رهبری در خصوص قوی شدن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: قوی شدن جبهه حق مبنای قرآنی دارد چرا که اگر ضعیف باشیم، دشمن ما را شکست خواهد داد لذا امروز که دشمن نتوانسته موفقیتی به دست بیاورد، یعنی ما قوی و قدرتمند هستیم.

وی ادامه داد: بیش از دو ماه است دشمن با هدف تغییر و یا براندازی نظام دست به اغتشاش و آشوب زده اما جمهوری اسلامی امروز مانند خورشید بر عالم می‌تابد.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: به فرموده بسیاری از علما و بزرگان، زمان ظهور نزدیک است و باید کاری کنیم که در آن دوران سرافکنده نباشیم از این رو باید محکم و معتقد در مسیر انقلاب و ستون خیمه انقلاب که ولایت و رهبری است بمانیم.

کد خبر 5639329

منبع: mehrnews-5639329

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید