پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جهان عرب، بیت المقدس و جبهه مقاومت اسلامی امیدش به ولی فقیه است

جهان عرب، بیت المقدس و جبهه مقاومت اسلامی امیدش به ولی فقیه است

کد خبر: 2871

قم-دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: جهان عرب، بیت المقدس و همچنین جبهه مقاومت اسلامی امیدش به ولی فقیه است و امروز در یک جنگ احزاب قرار داریم و دشمن قصد تخریب این جایگاه را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری ظهر پنجشنبه در کنگره ملی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی که در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، اظهار داشت رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه قطعی و فوری معرفی کردند و این سابقه نداشته است که رهبر معظم انقلاب در موضوع دیگری چنین تعبیری به کار برده باشند.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق افزود: امروز شرایط سخت‌تری از جنگ با داعش و ایادی استکبار داریم چرا که رسانه‌های دشمن علیه کشورهای ایران و عراق و برخی دیگر از کشورهای مقاومت حملات سنگین انجام می‌دهند.

هاشم الحیدری گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا با ایجاد یک جنگ نرم به دنبال تضعیف ولی فقیه هستند.

وی عنوان داشت: تلاش دشمنان در کشور عراق بر این امر معطوف شده است تا نگاه شیعیان به جمهوری اسلامی ایران و ولی فقیه مثبت نباشد.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق ابراز داشت: امروز دفاع از ولی فقیه در حقیقت دفاع از اسلام و یکی از اوجب واجبات است که باید این دفاع به صورت آشکار در رسانه‌ها صورت گیرد.

هاشم الحیدری ادامه داد: در این روزها شاهد هستیم برخی افرادی که هیچ ارزشی ندارند با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای تبدیل به یک ستاره شده‌اند و تلاش می‌کنند تا اذهان مردم ایران را تخریب کنند.

جهان عرب، بیت المقدس و جبهه مقاومت اسلامی امیدش به ولی فقیه است

وی تصریح کرد: جهان عرب، بیت المقدس و همچنین جبهه مقاومت اسلامی امیدش به ولی فقیه است و امروز در یک جنگ احزاب قرار داریم که این شرایط در دوران صدر اسلام نیز وجود نداشته است.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق افزود: امروز در عرصه جهاد تبیین نیازمند سردار سلیمانی‌ها هستیم و برای سنگرهای از دست رفته باید موشک‌های اعتقادی شلیک کرد چرا که دشمن در این عرصه به دنبال تغییر و تحریف واقعیت هاست.

هاشم الحیدری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین و جنگ نرم توصیه‌های بسیاری دارند که در این زمینه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم مأموریت دارند تا در این عرصه وارد میدان شوند و به وظیفه خود عمل کنند.

دشمنان بدنبال تخریب چهره جمهوری اسلامی روحانیت و جایگاه ولی فقیه هستند

وی با اشاره به حوادث اخیر در ایران اظهار داشت: دشمنان از آمریکا تا سعودی گرد هم جمع شده اند تا جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و در این راستا تلاش می‌کنند تا جامعه از فرامین رهبری سرپیچی کنند و از طریق جنگ رسانه‌ای به دنبال تخریب چهره جمهوری اسلامی روحانیت و جایگاه ولی فقیه هستند که در این زمینه نباید غفلت کرد و ساکت نشست.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق بیان داشت: دشمنان آنقدر جنگ رسانه‌ای به پا کردند که گویی اقتصادی در ایران وجود ندارد در حالی که وضعیت اقتصادی در کشورهای اروپا دارای مشکلاتی بسیار است و این وضعیت ایران در برابر آنان بسیار مطلوب‌تر است.

هاشم الحیدری عنوان داشت: دشمنان از سکوت علما سو استفاده می‌کنند و در این زمینه نیاز داریم تا عالمان دین به عرصه بیایند و توطئه‌های دشمنان آنها را خنثی کنند.

کد خبر 5639318

منبع: mehrnews-5639318

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید