جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آخرین وضعیت پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

آخرین وضعیت پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

کد خبر: 2854

تبریز- مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت پروژه مهم مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز را تشریح کرد.

محمدرضا کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز خاطرنشان کرد: جلسه‌ی هماهنگی بین دستگاهی توسط دیوان محاسبات با دعوت از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انجام شد و مقرر شد برای تکمیل پروژه اصطلاحاً موافقت نامه سال بعد که ابتدای پنج ساله هفتم بوده، تعدیل شود.

وی با اشاره به تأمین اعتبارات لازم این پروژه نیز گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ پیگیری می‌شود تا سال جاری و سال بعد شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه باشیم.

کردلو درخصوص پروژه تونل انرژی ایمنی برق تبریز نیز اظهار کرد: طرح تونل انرژی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی در حال حاضر از طریق مشاوره و پاسخ به استعلام شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی، راهنمایی‌های لازم در ارتباط با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز پروژه انجام شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم انجام و باتوجه به ظرفیت‌های قانونی موجود در کوتاه‌ترین زمان مشکلات اتمام پروژه برطرف می‌شود.

وی افزود: هماهنگی بین دستگاهی نیز انجام و با مدیر شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی هم مذاکره و بازدید شد و راهکارهای لازم را برای حل مسئله ارائه داده‌ایم.

کد خبر 5639149

منبع: mehrnews-5639149

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید