دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن راه نجات است

ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن راه نجات است

کد خبر: 2839

ساری- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان را تنها راه نجات کشور ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی پیش ازظهر پنجشنبه در جمع فرهنگیان مازندران بااشاره به اینکه بسیجیان داوطلبانه و بدون سلاح به جنگ با فتنه رفتند و خود را فدا می‌کنند، افزود: اغتشاشگران به نظام، بسیجی و طلبه توهین می‌کنند و شعار مدافع حقوق بشر و زن سر می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه که چهار استاد پزشکی وجود دارد که نشان می‌دهد خانکی که جلوی دوربین فوت شده، هیچ آثار ضرب و شتمی وجود ندارد و آن وقت برای فوت این زن عزای جهانی گرفتند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دنیای استکبار میلیون کودک و نوزاد را بدون هیچ اتهامی می‌کشد، گفت: طبق آمار رسمی طی یکسال اخیر در زندان آمریکا بیش از چهار هزار نفر کشته شدند و سرنوشت ۹۰۰ زندانی نیز مشخص نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه میدان داران کومله آدم‌های اجیر شده هستند، گفت: خواسته اغتشاشات گرانی و مشکلات اقتصادی و یا حق وحقوق شهروندی نیست.

وی با اشاره به افزایش مؤلفه‌های قدرت در کشور و کسب رتبه‌های علمی بالا و سیاسی اظهار داشت: امروز ۹۰ درصد مواد غذایی در داخل تولید می‌شود و قدرت نظامی ایران مؤلفه واقعی است و دشمن به این دلیل به هجمه می‌پردازد.

سردار نقدی با اظهار اینکه طبق برآورد دشمنان، قدرت نظامی ایران در رده هفتم جهان قرار دارد، گفت: مؤلفه‌های قدرت‌های مختلف ایران به رغم شدیدترین فشارها در حال افزایش است و دشمن این را برنمی تابد.

وی با اشاره به وجود پنج میلیون کارتن خواب درآمریکا افزود: آمریکا که قدرت نظامی آن بر همه کشورها برتر بود برابر ایران شکست خورده است. و نفوذ سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا هر روز در حال ضعیف شدن است.

وی با اظهار اینکه متأسفانه جوانان و دانش آموزان را بی مهابا در فضای مجازی رها کردیم و دشمنان به حلقوم نسل جوان انواع خرافات را ریختند، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته فرزندان فرماندهان سران سه قوا و وزیران ایران در خارج از کشور نیستند درحالی رسانه‌ها تصویرسازی نادرستی دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی تنها راه نجات کشور مقابل دروغگویی رسانه‌های دشمن است، گفت: باید افتخارات و دستاوردهای انقلاب را در جامعه برجسته کنیم.

کد خبر 5639177

منبع: mehrnews-5639177

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید