جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برنامه های هفته بسیج در رباط کریم تشریح شد

برنامه های هفته بسیج در رباط کریم تشریح شد

کد خبر: 2750

رباط کریم- فرمانده مقاومت بسیج رباط کریم برنامه های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شهیری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه با اشاره به قرار گرفتن کشور در جنگ ترکیبی با قدرت‌های غربی گفت: تلاش داریم با رهنمودها و روشنگری‌های مقام معظم رهبری و تکیه بر توان داخلی و همچنین جوانان توانمند کشور در این میدان که پر از مکر و نیرنگ قدرت‌های غربی است دوشادوش مردم پیروز و سرفراز باشیم.

شهیری در خصوص روشنگری برخی از موضوعات در اتفاقات اخیر بیان داشت: برخی‌ها با سرمایه‌های ملی و صرف میلیون‌ها تومان از بیت المال این مردم به جایگاهای خاصی در میان آنان دست یافته اند اما متأسفانه در بزنگاه‌ها دچار مشکل شدند و مسیری غیر از مسیر مردم را پیش گرفتند.

فرمانده مقاومت بسیج رباط کریم افزود: بسیج پاره تن مردم است و هرگز از مردم جدا نخواهد شد، بسیج حرکت هوشمندانه امام (ره) بود که یک ظرفیت مناسبی را برای مردم در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و عمرانی به وجود آورده که خوشبختانه از این موضوع سربلند بیرون آمده است.

وی گفت: بسیج همیشه مجاهدت‌های زیادی داشته هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی از حضور در جنگ تحمیلی تا خانه سازی، جاده سازی آبادانی و ایجاد رفاه بعد از جنگ برای مثال از واکسیناسیون در دهه هفتاد بگیرید حضور چشمگیر بسیج در دوران کرونا همگی نشان دهنده خدمتگزاری به مردم است.

شهیری ادامه داد: استقامت بسیج در اهداف نظام اسلامی دشمن را کلافه کرده است بدون اینکه مزدی دریافت کنند و تا کنون کمک‌های مومنانه از اولویت‌های بسیج بوده و بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده و با کمک بسیج سازندگی ۵۰۰ تن آسفالت وارد شهرستان کرده است.

وی افزود: در هفته بسیج بیش از ده‌ها برنامه متنوع در سطح شهرستان خواهیم داشت برنامه‌های که شاخص ترین آنها راه اندازی و تجهیز کامل مرکز رشد بسیج برای حمایت از گروهای دانش بنیان و افراد خلاق، جشنواره جهادگران علم و فناوری، تجلیل از برترین‌های کنکور با کمک آموزش و پرورش، جشواره فعالان فضای مجازی، برگزاری لیگ علمی پایا جهت ارتقای علمی دانش آموزان در مقطع متوسطه، نشست تخصصی مسئولین انجمن‌های هنری بسیج هنرمندان و همایش ملی کشاورزان دانش بنیان است.

شهیری گفت: افتتاح مرکز مشاوره بسیج، عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از مدافعان امنیت، بزرگداشت شهید امین سعیدی و شهدای شهرک وحیدیه و ده‌ها برنامه دیگر که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 5638926

منبع: mehrnews-5638926

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید